ابراز نگرانی گانتز از موشک‌های حزب‌الله لبنان

 پس از اظهارنظرهای مقامات کوچک و بزرگ مقامات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی درباره توانمندی‌های موشکی جنبش حزب‌‌الله لبنان، این بار نوبت به «بنی گانتز»‌ وزیر جنگ این رژیم رسید که رسما و برای اولین بار به این توانمندی اذعان کند. 

روزنامه «الاخبار»، امروز (چهارشنبه)،‌ در این خصوص نوشت که این اعلام برای اولین بار و آن هم توسط مقام شماره یک ارتش دشمن در برابر کابینه تل‌آویو و برای اذهان عمومی صورت گرفت و مهم‌تر آنکه این اظهارات در پاسخ به سؤال چالش‌برانگیز یک خبرنگار یا در نتیجه عدم دقت به نوع بیان در یک درگیری لفظی بیان نشده بلکه گانتز آن را در یک سخنرانی از پیش آماده شده و در برابر مجمع عمومی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در جلسه بررسی اصلاح قانون مربوط به جاسوسان ارتش رژیم از جمله «انطوان لحد» جاسوس لبنانی و خانواده‌های آنها به منظور اعطای «نشان نبرد» بیان کرد.

بر اساس این گزارش، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تأکید کرد که موشک‌های نقطه‌زن حز‌ب‌الله «خطری موجودیتی برای اسرائیل» به شمار می‌رود.

در ادامه آمده است که گانتز با صحبت از تلاش حزب‌الله برای توسعه توانمندی‌های موشکی خود، بُرد و دقت آن،‌ زمینه را برای بیان این اظهارات بی‌سابقه فراهم کرد و در عین حال، مدعی شد که تل‌آیو به این افزایش قدرت «بطوریکه خطری موجودیتی» برای آنها ایجاد کند، اجازه نخواهد داد.