طرفداری ترامپ از یک بازیکن فوتبال برای راه یابی به مجلس سنا

 دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا می گوید هرشل واکر، بازیکن سابق فوتبال آمریکایی می‌تواند در رقابت با سناتور رافائل وارنوک برای کسب کرسی ایالت جورجیا در انتخابات میان دوره مجلس سنا در سال ۲۰۲۲ وی را به چالش بکشد.

بر این اساسف ترامپ روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد از واکر برای راهیابی به مجلس سنا کاملاً حمایت خواهد کرد چرا که او می‌تواند مدافع خوبی از ارزش‌های جمهوری خواهان در مجلس باشد.

رییس جمهور سابق آمریکا در این مورد گفت: من در روز‌های گذشته با او ملاقات داشتم. با هم شام خوردیم. او یک پسر عالی است. خیلی وطن پرست است. مردم او را در جورجیا دوست دارند. من به شما قول می‌دهم او می‌تواند در انتخابات میان دوره ای پیروز شود.

وارنوک یکی از سناتور‌های آمریکایی است که در سال ۲۰۱۹ به دلیل افزایش نگرانی‌ها در پی شیوع کرونا و استعفای جانی ایساکسون، سناتور جمهوری خواه جانشین وی شد. وی توانست در انتخابات مجلس سنا که در ژانویه سال جاری میلادی برگزار شد، کلی لوفلر یکی از سناتور‌های سابق آمریکایی را شکست دهد.

حالا دونالد ترامپ به دنبال شکست وی در انتخابات میان دوره آتی مجلس سناست و از این رو از یک بازیکن فوتبال آمریکایی حمایت می‌کند.

دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا پس از شکست در انتخابات اخیر ریاست جمهوری همچنان قصد دارد نفوذ خود در آینده سیاسی آمریکا را حفظ کند. او در هفته‌های گذشته بار‌ها اعلام کرده در انتخابات چهار سال آینده آمریکا حضور خواهد داشت و قطعاً پیروز میدان است. وی در حال حاضر هم برای انتخابات میان دوره مجلس سنا تمام تلاش خود را برای حمایت از نمایندگان جمهوری خواه به کار بسته است.