«رغد صدام» از عربستان دولت عراق را به براندازی تهدید کرد

«رغد صدام » دختر دیکتاتور معدوم عراق، نظام کنونی عراق را تهدید کرد.

یک منبع نزدیک به خانواده دیکتاتور معدوم به اسپوتنیک اعلام رد که رغد دختر صدام در یک بیانیه از مقر اقامت خود در عربستان، نظام کنونی را به شکل علنی تهدید به سرنگونی کرد.

وی در بیانیه خود  و به دنبال حادثه بیمارستانی در ذی قار که شماری قربانی و مجروح برجای گذاشت، ضمن تلاش برای تحریک عراقی‌ها و ایجاد بی ثباتی خطاب به سیاستمداران عراقی گفت: شمار را سرنگون خواهیم کرد و شبانه روز تلاشمان این است. همه عراقی‌ها با شما خواهند جنگید تا به مرحله ای که لایق آن هستند، برسند و به ظلم 18 ساله شما پایان خواهند داد.

رغد صدام در بیانیه خود مدعی شد: مرحله کنونی مرحله انحطاط است. اگر تاریخ مغول و حمله آنرا بدانید، برای فهم اوضاع کنونی عراق کفایت می‌کند.

دختر دیکتاتور معدوم یاوه گویی های دیگر هم کرد و تلاش نموده است که احساسات عراقی‌ها را تحریک کند.

این بیانیه در حالی صادر می‌شود که در دوره دیکتاتور معدوم یعنی صدام، عراق به علت جنگ‌های ویرانگر و بی‌حاصل او ویران شد و جوی خفقان و سرکوب شدید در این رژیم حاکم بود. انتفاضه شعبانیه به شدت سرکوب شد و هنوز گورهای جمعی مربوط به آن دوره پیدا می‌شود. خفقان شدیدی در دوره صدام حاکم بود و بعثی‌ها از هیچ جنایتی علیه مردم عراق دریغ نکردند. پس از سرنگونی او هم بعثی‌ها با داعش متحد شدند و هم اکنون بعثی‌ها، همپیاله تکفیری‌ها برای نابودی دکل‌های برق عراق و انفجارها در این کشور هستند.

نکته دیگر اینکه دختر دیکتاتور معدوم از عربستان علیه نظام کنونی عراق موضع گیری می‌کند که این نشان از طرح‌های شوم ریاض برای عراق با وجود ژست به ظاهر همکاری با دولت عراق دارد. این به خوبی نشان دهنده کینه آل سعود از نظام کنونی در عراق است که از هیچ راهی برای نابودی آن دریغ نمی‌کنند.