افزایش خشونت‌ها از سوی طرفداران ترامپ

  سازمان امنیت ملی آمریکا در اطلاعیه‌ای نسبت به افزایش تنش‌های اینترنتی و تهدید به خشونت از سوی گروه‌های موسوم به طرفدار دونالد ترامپ ، رییس جمهور پیشین آمریکا هشدار داد و از تمامی نیرو‌های امنیتی و انتظامی در ایالت‌ها و شهر‌های مختلف آمریکا خواست به حالت آماده باش دربیایند.

بر این اساس، سازمان امنیت ملی آمریکا این تهدید‌ها و خشونت‌ها را همگی در راستای تکرار ادعا‌های تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ و احتمال بازگشت ترامپ به کاخ سفید می داند. این هشدار همزمان با افزایش تنش‌ها و ادعا‌ها در زمینه تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا داده شده است.

سازمان امنیت ملی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: این سازمان به طور منظم تمامی داده‌ها و اطلاعات مربوط به افزایش تنش‌ها و تهدیدات را رصد می‌کند و طبق اطلاعاتی که تا به حال به دست آمده این خشونت‌ها ممکن است در ماه جاری میلادی به طور فزاینده‌ای افزایش یافته و حتی به ایالت‌های آمریکا کشیده شود.

سخنگوی سازمان امنیت ملی آمریکا در این رابطه گفت: این سازمان اطلاعیه‌ای را در رابطه با احتمال افزایش خشونت و درگیری‌ها در ایالت مختلف در اختیار مقامات محلی قرار داده و از آن‌ها خواسته تمامی امکانات خود را برای مواجهه با این خشونت‌ها به حالت آماده باش در بیاورند.

وی ادامه داد: برخی تهدید‌ها در فضای مجازی به حادثه حمله به کنگره و احتمال وقوع اتفاقی مشابه اشاره مستقیم دارد.

در هفته‌های اخیر احتمال تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در آمریکا دوباره قوت گرفته و دونالد ترامپ اعلام کرد به زودی مدارک و اسنادی آشکار در این زمینه منتشر خواهد کرد.