جوان امریکایی هم اتاقش را خورد

رسانه های آمریکایی روز پنجشنبه این مطلب را چند روز پس از حادثه آدم خواری در میامی در ایالت فلوریدا آمریکا اعلام کردند.

به گزارش شبکه خبر، چند ساعت پس از آنکه خانواده این فرد در گزارش به پلیس اعلام کردند که یک سر و دو دست انسان را که در قوطی‌هایی فلزی قرار داشته، یافته‌اند، " الکساندر کینیوا " جوان ۲۱ ساله که در شهر " مریلند " آمریکا زندگی می‌کند، پذیرفت که ضمن قتل همخانه‌ای خود به نام " کوجه بونسافو آگیی کودیه "، وی را قطعه قطعه کرده، قلب و بخشی از مغز او را خورده است.

خانواده کینیوا پیش از این با عدم مراجعت همخانه وی به خانه، تصور می‌کردند که او گمشده و به همین جهت ناپدید شدن او را به پلیس گزارش داده بودند.



" جس بین " کلانتر منطقه " هارفورد کانتری " در این‌باره گفته است: او(کینیوا) پذیرفته که فرد گمشده ما آقای " کودیه " را به قتل رسانده و او را با چاقو قطعه قطعه کرده است. او سپس مشخص کرد که اجزا و جوارح داخلی آقای کودیه خصوصا قلب و بخشی از مغز وی را خورده است.


این حادثه در حالی اتفاق افتاد که پلیس آمریکا روز شنبه گذشته مردی را که در خیابان مشغول جویدن صورت یک فرد بی خانمان بود به قتل رساند. پلیس پس از مطلع شدن از درگیری بین این دو نفر به صحنه رسید و با متهم که در حال جویدن گوشت صورت طرف مقابلش بود مواجه شد.



پلیس به دو طرف دستور داد درگیری را متوقف کنند اما وقتی دید متهم همچنان به فحاشی می پردازد گلوله ای به طرف او شلیک کرد. پلیس بر این باور است که این جنایت احتمال دارد ناشی از مصرف یک نوع مواد مخدر جدید مصنوعی باشد که عامل جنایت مصرف کرده است.



جنایت هولناک دیگری در همین رده نیز در کانادا اتفاق افتاد و در جریان آن پلیس به یک بازیگر فیلمهای غیراخلاقی مظنون شد، ‌بازیگری که یک مرد را کشت و بدن وی را قطعه قطعه کرد سپس تصویر این جنایت را به اینترنت فرستاد.

رواج استفاده از انواع مواد مخدر و مشروبات الکلی جامعه غرب به ویژه امریکا را به نابودی کشانده است.