به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، جمعیت الوفاق بحرین در بیانیهای تاکید کرد که شکایتهای بیشماری از انقلابیون بحرینی در بند رژیم آل خلیفه به دست این جمعیت رسیده است که حکایت از آن دارد، آنها در زندانهای رژیم بحرین تحت بدترین و هولناکترین شکنجهها قرار دارند.

در بیانیه جمعیت الوفاق بحرین آمده است که انقلابیون بحرینی در زیر شکنجه‌ها واداشته می‌شوند تا دست از مواضع و عقاید خود بردارند و عقاید و آرایی برخلاف اعتقادات و باورهای خود بیان کنند.


این گروه معارض بحرینی در این راستا اعلام کرد: یک جوان ۲۲ ساله بحرینی از ساکنان روستای " شهرکان " در روز هفدهم ماه می گذشته به همراه دوستش توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه دستگیر می‌شود و پس از بازداشت تحت شکنجه و ضرب و شتم شدید از ناحیه سر قرار می‌گیرد، به گونه‌ای که در زیر این شکنجه‌ها دست و پایش می‌شکند.

این جوان ۲۲ ساله بحرینی چنان تحت شکنجه‌های هولناک افسران رژیم آل خلیفه قرار گرفته بود که پس از آزادی نیز در بیشتر قسمت‌های بدنش آثار کبودی دیده می‌شود و در جای جای کمر وی آثار حمله با چاقو و سوزانده شدن با سیگار مشاهد می‌شود.

در ادامه این مطلب جمعیت الوفاق بحرین آمده است که شدت شکنجه‌های صورت گرفته علیه این جوان بحرینی به حدی بود که وی در پی این شکنجه‌ها به مدت ۴ روز در بیمارستان " القلعه "، وابسته به وزارت کشور رژیم آل خلیفه بستری شد.



جمعیت الوفاق تاکید می‌کند که انقلابیون بحرینی بعد از دستگیری و بازداشت توسط نظامیان آل خلیفه به دشنام دادن به برخی شخصیت‌های مذهبی بحرینی واداشته می‌شوند و این دقیقا مانند همان شکنجه‌ای است که بر روی این جوان ۲۲ ساله بحرینی از اهالی روستای " شهرکان " اعمال شده بود.

جمعیت تصریح کرد که به وقوع پیوستن چنین حالاتی بیانگر آن است که انجام این شکنجه‌ها کاملا هدفمند و آگاهانه صورت می‌گیرد و در واقع اقدامی از پیش برنامه‌ریزی شده است.

الوفاق تاکید می‌‌کند که این شکنجه‌ها در حالی به وقوع پیوست که یک پزشک زن بحرینی بعد از آنکه به دست نیروهای امنیتی و نظامی رژیم آل خلیفه بازداشت شد به همراه شماری دیگر از پزشکان و امدادگران تحت شدیدترین شکنجه‌ها قرار گرفت و تنها جرم وی و دیگر پزشکان و امدادگران و پرستاران بحرینی کمک به مجروحان هموطن خود بود.

جمعیت الوفاق الاسلامی بحرین شوک الکتریکی، ضرب و شتم با کابل و ممانعت از خواب را از جمله شکنجه‌های رایج و معمولی عنوان می‌کند که که این روزها در زندان‌های رژیم آل خلیفه علیه معترضان بحرینی اعمال می‌شود.

این پزشک زن بحرینی در اظهارات خود گفته است: یک شب هنگامی که در سلول خود خواب بودم، ناگهان مسئولان زندان مرا به اتاقی کشاندند که چندین مرد در آنجا بودند؛ آنها وی را تهدید کردند که اگر به آنچه مورد نظر آنهاست، اعتراف نکند، او را مورد آزار و اذیت قرار میدهند.