به گزارش افکارنیوز به نقل از العالم، "ژان ماری لوپن" اعلام کرد که قصد دارد با دخترش "مارین" که اکنون ریاست حزب جبهه ملی فرانسه را برعهده دارد، درباره شکایت از یک خواننده زن آمریکایی گفت و گو کند.

لوپن تأکید کرد که قصد دارد از این خواننده زن به دلیل آنکه در یکی از ویدیوهایش تصویر رییس حزبش را با صلیب شکسته به نمایش گذاشته، یک میلیون دلار غرامت بخواهد.

لوپن گفت: این مبلغ در برابر جریحه دار کردن احساسات ناچیز است.

این خواننده زن آمریکایی هفته قبل در برنامه خود در اراضی اشغالی، تصویر مارین لوپن را درحالی به نمایش گذاشت که روی پیشانی او صلیب شکسته حک شده، و مقابل شخصیتی شبیه به آدولف هیتلر ایستاده بود.

این خواننده آمریکایی که " مدونا " نام دارد؛ هفته قبل پس از سفر به اراضی اشغالی به امارات رفت و با وجود مخالفت گسترده فعالان، در جزیره " یاس " در سواحل " ابوظبی " به اجرای کنسرت پرداخت.

وی در این کنسرت تصاویری بسیار بزرگ از صلیب را به نمایش گذاشت، و شرکت کنندگان اماراتی را در این کنسرت " فرزندان فاحشه " خواند. این خواننده آمریکایی همچنین در طول برنامه های خود به صورت افراطی در برابر مخاطبانش از نماد صلیب، کلمات توهین آمیز و رکیک و حتی جنسی استفاده کرد.

وی در بخشی از این کنسرت نیز با پخش تصاویری، پوشش زنان مسلمان را به تمسخر گرفت، و نماد هلال اسلامی را با یک خط قرمز روی آن به نمایش گذاشت.

این کنسرت با حضور بازیگرانی با لباس راهبان مسیحی به رنگ قرمز آغاز شد که همزمان پشت سرآنها صلیبی بسیار بزرگ به نمایش درآمد.

برگزاری کنسرت این خواننده آمریکایی در امارات پس از سفر وی به اراضی اشغالی درحالی صورت می گیرد که در این کشور به ظاهر اسلامی و مدعی آزادی، شهروندان در صورت هرگونه اعتراض به وضعیت اقتصادی و سیاسی و اجتماعی با مجازاتهایی مانند زندانهای طولانی و بدون محاکمه، سلب تابعیت و یا اخراج از امارات مواجه می شوند.