ارائه مدارک شاهزاده انگلیسی به دادگاه رسوایی جنسی اش

شاهزاده اندرو ، فرزند ملکه الیزابت که تا به امروز تمامی اتهامات خود مبنی بر برخی رسوایی‌های اخلاقی و سوء استفاده جنسی را رد کرده قرار است ماه آینده ضمن ارائه مدارک در دادگاه شهادت خواهد داد. 

 

به گفته خبرگزاری رویترز، یک منبع آگاه اعلام کرد: علی رغم تلاش‌های زیاد در دربار ملکه انگلیس، قرار است شاهزاده اندرو برای ادای سوگند و برخی اعترافات ماه آینده میلادی در صحن دادگاه حاضر شود.

 

در پی افزایش رسوایی‌های اخلاقی شاهزاده اندرو در ماه‌های گذشته، در هفته‌های اخیر ملکه انگلیس تمامی ارتباط‌ها ودرجه‌های نظامی و مالی را از این شاهزاده پس گرفت و رسماً اعلام کرد شاهزاده اندرو دیگر به عنوان یک مقام عالی سلطنتی شناخته نمی‌شود.

گفته می‌شود محاکمه قضایی این شاهزاده انگلیسی ممکن است پس از تکمیل پرونده بین ماه‌های سپتامبر تا دسامبر ۲۰۲۲ آغاز شود. شاهزاده اندرو، پسر ملکه انگلیس مدتی است به آزار و اذیت و تجاوز جنسی متهم شده است. وی که هم اکنون ۶۱ سال سن دارد تمامی این اتهامات و ادعا‌های کیفری را رد کرده است.

شاهزاده اندرو که یکی از پسران محبوب ملکه انگلیس است پیش از این نیز با افرادی که در رابطه با تجارت روسپیگری فعال بودند ارتباط داشت. این شاهزاده انگلیسی همچنین به سوء استفاده جنسی از دختران کم سن و سال نیز متهم است.

ارائه مدارک شاهزاده انگلیسی به دادگاه رسوایی جنسی اش

خانواده سلطنتی انگلیس همواره با اتهامات متعدد از جمله نژادپرستی، آزار و اذیت جنسی و نیز تجارت روسپی گری مواجه بوده است. با این حال، ملکه الیزابت دوم و خانواده وی همواره از قدرت خود برای جلوگیری از پیگرد‌های قانونی استفاده کرده اند. خانواده سلطنتی انگلیس یکی از فاسدترین خاندان‌های سلطنتی اروپا محسوب می‌شود.