ترس صهیونیست‌ها از تکرار نبرد «شمشیر قدس» در ماه رمضان

منابع عبری زبان با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان ، اعلام کردند که مقامات صهیونیستی قصد ندارند در شهر بیت المقدس ایست بازرسی برقرار کنند.

خبرگزاری شهاب به نقل از رونامه عبری زبان هاآرتص، نوشت: «پلیس رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است که در ماه مبارک رمضان در صحن باب العمود در شهر بیت المقدس ایست بازرسی ایجاد نکند و دلیل آن عبرت گرفتن از درگیری‌هایی بود که سال گذشته پس از نصب ایست بازرسی پلیس در این محل رخ داد.»

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی طی چند هفته گذشته اقدامات خصمانه بیشتری علیه مردم فلسطینی ساکن در اراضی اشغالی یه خصوص محله شیخ جراح انجام داده است و چندی پیش نیرو‌های مردمی فلسطین اعلام کرده بودند که برای مقابله با صهیونیست‌ها و اقدامات امنیتی  آن‌ها در ماه رمضان آمادگی کامل دارند.

قابل ذکر است که عملیات شمشیر قدس از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه علیه رژیم صهیونیستی شروع شد و به مدت ۱۲ روز ادامه داشت. این نبرد در ابتدا در اعتراض به حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی و تلاش برای اخراج ۵۰۰ فلسطینی از محله شیخ جراح در قدس صورت گرفت.

ترس صهیونیست‌ها از تکرار نبرد «شمشیر قدس» در ماه رمضان

در این عملیات مقاومت اسلامی فلسطین حدود ۴۰۰۰ موشک از غزه به اراضی اشغالی شلیک کرد. در مقابل نیز صهیونیست‌ها به نوار غزه حمله و بیش از ۲۴۰ نفر را به شهادت رساندند و زیرساخت‌های اساسی غزه را تخریب کردند.