سید حسن نصرالله: برای موفقیت متحدانمان در انتخابات تلاش می‌کنیم

دبیرکل حزب الله لبنان در جریان یک نشست داخلی با اعضای این گروه مقاومتی تأکید کرد: برای موفقیت متحدان خود در انتخابات پارلمانی تلاش می‌کنیم.

بر اساس این گزارش، دبیرکل حزب الله لبنان در جریان نشست داخلی با اعضای این گروه افزود: در جریان انتخابات پارلمانی پیش روی، همانگونه که برای نامزدهای انتخاباتی خودمان تلاش می‌کنیم برای نامزدهای همپیمانانمان نیز تلاش خواهیم کرد.

در ادامه سید حسن نصرالله تأکید کرد: تجربه به ما ثابت کرده است که نمی‌توانیم درهیچ دولتی غایب باشیم. حضور ما در دولت و پارلمان برای حمایت از مقاومت ضروری است؛ حتی اگر در دولتی باشیم که این دولت و رئیس آن مخالف ما باشند.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه اظهار داشت: هدف ما پیروزی است و باید پیروز شویم تا همچنان تحقق دستاوردهای مختلف ادامه داشته باشد. مخالفان ما هیچ برنامه‌ای ارائه نداده و فقط از سلاح مقاومت و سیطره حزب الله بر کشور صحبت می‌کنند. این انتخابات یکی از مهمترین نبردهای سیاسی است که نتایج سایر نبردها را نیز مشخص می‌کند.

سید حسن نصرالله

وی همچنین عنوان کرد: انتخابات در واقع یک نبرد اساسی است؛ همانند همه نبردهایی که مقاومت در آن حاضر شده است. دبیر کل حزب الله همچنین مشارکت گسترده مردم در انتخابات پارلمانی را خواستار شد و گفت: هدف اصلی ما پیروزی نامزدهای حزب الله نیست، بلکه دستاوردی که حاصل می‌شود برای تقویت موقعیت همپیمانان ما در تمامی حوزه‌های انتخاباتی خواهد بود.