اسرائیلی ها از رفتار لاپید خمشگین هستند

شبکه تلویزیونی"کان" رژیم صهیونیستی اعلام کرد: 10 روز مانده به برگزاری انتخابات پارلمانی ، یائیر لاپید ، نخست وزیر کنونی تلاش می کند که با احزاب "حداش"، "تعال" و "رعام" (احزاب عربی) توافق کند تا رای های فراکسیون آنها را در انتخابات آینده از دست ندهد.

براساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی این موضوع را با منصور عباس رهبر «فهرست یکپارچه عربی» مطرح کرده و از "گالون" رهبر حزب "میرتس" خواسته است که ایمن عوده و احمد الطیبی، رهبران احزاب عربی را در این خصوص متقاعد کند اما تلاش های وی با شکست رو به رو شده است.

این شبکه تصریح کرد: رای دهندگان صهیونیست اکنون از رفتار یائیر لاپید خشمگین هستند و آن را "غیرمسئولانه" می دانند.

آخرین نظرسنجی در سرزمین های اشغالی نشان می دهد که هیچ یک از دو اردوگاه "بنیامین نتانیاهو " و "یائیر لاپید" نخست وزیران اسبق و کنونی این رژیم نخواهند توانست کرسی های لازم را برای تشکیل کابینه آینده بدست بیاورند.

کمپین های انتخاباتی احزاب رژیم صهیونیستی از سه شنبه گذشته آغاز شده و قرار است انتخابات این رژیم اول ماه آینده میلادی (نوامبر) برگزار شود.

اسرائیلی ها از رفتار لاپید خمشگین هستند

نتایج آخرین نظرسنجی نشان می دهد که اگر انتخابات اکنون برگزار شود، اردوگاه راست به رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسبق و رئیس حزب لیکود ۵۹ الی۶۰ کرسی در کنِسِت به دست خواهد آورد؛ این درحالی است که اردوگاه رقیب به رهبری یائیر لاپید نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی ۵۶ الی۵۷ کرسی از مجموع ۱۲۰ کرسی کنِسِت را کسب خواهد کرد.

این وضعیت نشان می دهد که باز هم بحران سیاسی مزمن در رژیم صهیونیستی بعد از انتخابات یاد شده ادامه خواهد یافت.