ضرب‌وشتم وحشیانه راننده سیاه‌پوست توسط پلیس آمریکا+عکس

وکلای یک شهروند سیاهپوست آمریکایی که در جریان توقف خودرو‌یش توسط پلیس در کلرادو به طرز وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت، عکس‌های دلخراش از این حادثه را منتشر کردند و خواستار تحقیقات جنایی در این خصوص هستند. 

«دالوین گادسون» که در گارد ملی ارتش آمریکا به عنوان مکانیک بالگرد خدمت می‌کرد، گفت که مورد حمله نژادپرستانه چند مامور پلیس در کلرادو اسپرینگز در ماه اکتبر قرار گرفت، در حالی که سایر ماموران تماشا کردند و مداخله‌ای برای توقف آن انجام ندادند. 

در یکی از عکس‌هایی که بعد از ضرب و شتم گرفته شده، یک مامور لبخند به لب، زخم ناشی از انجام این خشونت روی دستش را نشان می‌دهد. 

یک مامور مدعی شده که بوی ماری‌جوانا را حس کرده و به گادسون گفته که باید تست رانندگی تحت تاثیر مواد مخدر DUI test بدهد. بعد به گادسون  که در آن زمان بی‌خانمان بود، دستور داده شد که از ماشین خارج شود و به او گفته شد که به او دستبند خواهند زد.

 ضرب‌وشتم وحشیانه راننده سیاه‌پوست توسط پلیس آمریکا+عکس

 ضرب‌وشتم وحشیانه راننده سیاه‌پوست توسط پلیس آمریکا+عکس

وقتی گادسون از خروج از ماشین خودداری کرد و پرسید چرا باید به او دستبند زده شود با زور و مشت و لگد به او پاسخ داده شد. وی گفت بعد از مشت اول می‌خواسته بگوید که متاسف است و روی زمین دراز بکشد اما چند مامور او را گرفتند و به سر و صورتش با لگد، آرنج و زانو ضرباتی وارد کردند. او سپس هوشیاری خود را از دست داد و در حالی که ۱۳ مامور در صحنه حاضر بودند، تلاش نکردند تا این حمله را متوقف کنند. 

او بعد از این حمله، غرق در خون و روی کف خیابان، هوشیاری‌اش را به دست آورد، در حالی که اثرات ناشی از آسیب به چشمان، سر، ستون فقرات و کمرش همچنان ادامه دارد.