به گزارش افکارنیوز، مهر به نقل از الجزیره نوشت: تحصن شهروندان مصری در میدان التحریر قاهره امروز وارد ششمین روز خود شد. معترضین اعلام کرده اند تا زمانی که متمم قانون اساسی از سوی شورای عالی نظامی لغو نشود به تحصن خود ادامه خواهند داد.

پایگاه اینترنتی النشره نیز گزارش داد محمد البرادعی از شخصیت های سیاسی برجسته مصر شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه وی با تشکیل دولت جدید مصر موافقت کرده است را تکذیب کرد.

این شایعات پس از آن مطرح می شود که به گفته " حسام عیسی " یکی از بنیانگذاران حزب " الدستور " اعلام کرد که محمد طنطاوی رئیس شورای عالی نظامی با محمد البرادعی دیدار کرده است.

عیسی در ادامه رایزنی مقامات شورای عالی نظامی با البرادعی برای واگذاری نخست وزیری به وی را تکذیب و خاطرنشان کرد تاکنون به طور رسمی پیشنهاد نخست وزیری به البرادعی ارائه نشده است.

از سوی دیگر رویترز نیز در گزارشی اعلام کرد که شورای عالی نظامی و اخوان المسلمین در پی اعتراضات مردمی نشست های غیرعلنی را برگزار کرده اند.

به محتوای این نشست ها اشاره ای نشده است اما برخی از اعضای اخوان المسلمین از جمله " خیرت الشاطر " در این رابطه گفته اند که چگونگی خروج از بحران فعلی مصر محور مذاکرات محرمامه شورای نظامی با اخوانی ها بوده است.

نتایج رسمی و نهایی انتخابات ریاست جمهوری مصر قرار است امروز بعد از ظهر اعلام شود.