۹۹ درصد رسانه‌های غربی حامی اسرائیل هستند

بیش از ۹۹ درصد رسانه‌های غربی، اعم از دیداری، شنیداری یا نوشتاری، کاملاً به رژیم نژادپرست و فاشیست اسرائیل گرایش حامیانه دارند و روی جنایات آن سرپوش گذاشته و هرگونه انتقاد از این رژیم و جنایات و جنگ‌ افروزیهای تل آویو را «یهودستیزی» عنوان می کنند، گویی (رژیم جعلی) «اسراییل» یک امر مقدس الهی و بالاتر از نقد است و باید بتواند آنچه را که می‌خواهد انجام دهد و هیچ گونه انتقادی هم از آن جایز نیست. یعنی «آزادی بیان» و «نظر طرف مقابل» به درک!

وی افزود: رژیم صهیونیستی از روز نخست بر پایه تروریسم، کشتار و آواره کردن میلیون ها فلسطینی و غارت ثروتشان استوار شده است و با کسانی که در سرزمین مادریشان مانده اند نیز به عنوان شهروندان درجه دهم رفتار می کند. این نژادپرستی و فاشیسم به جایی رسیده است که کسانی مانند ایتمار بن گویر رهبر حزب دینی افراطی «عوتسما یهودیت» و فرزندش به پارلمان راه می یابند و خودشان و هم پیمانانشان به مقامات عالی در کابینه بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر مامور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی) می رسند تا بتوانند برنامه ها و ایدئولوژی های خود را در به قتل رساندن بقیه فلسطینی ها یا بیرون کردن آنها و الحاق کرانه باختری خالی از سکنه به این رژیم و ایجاد کشور جایگزین برای فلسطینی ها در اردن اقدام کنند.

عطوان تصریح کرد: ما در این رسانه های غربی حتی یک کلمه در مورد رنج مردم فلسطین در محاصره اسراییل، و همچنین در مورد قربانیان اعدام توسط اسراییل در کرانه باختری و نوار غزه، جنوب لبنان و سوریه و افزایش تهاجم شهرک نشینان به محوطه مسجد الاقصی نخوانده ایم. در این رسانه ها همچنین چیزی در مورد بازداشت ۲۰ هزار کودک فلسطینی در بیست سال گذشته و کشتار هزاران نفر دیگر که همه اینها نیز مستند است، ندیده ایم.

۹۹ درصد رسانه‌های غربی حامی اسرائیل هستند

سردبیر رای الیوم نوشت: آمریکا به دلیل حمایت از تروریسم و ‌نژادپرستی بخصوص از نوع رژیم صهیونیستی آن و سرپوش گذاشتن بر آن، مهمترین متحدان خود را در منطقه و جهان از دست داده و همچنان در حال از دست دادن است. تجاوز نظامی به کشورهای اسلامی و عربی از عراق گرفته تا سوریه، لیبی و افغانستان، و کشتار میلیون‌ها انسان بی‌گناه، چه با بمباران هوایی یا زمینی، چه با تحریم های اقتصادی یکی دیگر از دلایل از دست رفتن متحدان آمریکا در منطقه است. شاید به همین دلیل است که استقبال گرمی از شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین دو هفته پیش در ریاض انجام شد و رییس جمهوری چین را در جایگاه رییس سه نشست سران عربی، کشورهای خلیج فارس و عربستان سعودی نشاند. اینکه ولادیمیر پوتین در جنگ اوکراین توانست میزان بالایی از حمایت جهان عرب و اسلام را به دست آورد، هم نمونه دیگری از این واقعیت است.

عطوان تصریح کرد: مبنای اسراییل، نژادپرستی و فاشیسم است و کابینه هایی که در آن قدرت را به دست می گیرند هیچ کدام نه بهتر از کابینه آتی بنیامین نتانیاهو بوده اند و نه بُعد نژادپرستانه یا فاشیستی کمتری از آن داشته اند.