هشدار جنبش انصارالله درباره تحرکات آمریکا در یمن

به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تحرکات آمریکا در یمن در راستای تجاوز ۸ ساله علیه ملت یمن است و در چارچوب خیانتی جدید از سوی مزدوران برای فروش و یا اجاره دادن سواحل و جزایر یمنی به اشغالگران به شمار می‌رود.

جنبش انصار الله یمن افزود: ما حکومت مزدوران را مسئول هرگونه خیانت یا نقض حاکمیت ملی یمن می‌دانیم و مخالفت خود را با هر تحرک و فعالیت خارجی در خاک یمن اعلام و تاکید می‌کنیم که ملت حق دارد با تمام شیوه‌های ممکن با آن مقابله کند.

انصار الله در بیانیه مذکور بر ایستادگی در کنار شهروندان آزاده و شریف مناطق جنوبی و شرقی کشور تاکید کرد و از آنها خواست هوشیار و آگاه باشند و از همه اقشار خواست که در هر سطحی برای به شکست کشاندن توطئه‌هایی که یکپارچگی، اتحاد، حاکمیت و استقلال کشور را هدف قرار داده است، تلاش کنند.

این در حالی است که «استفان فاگن» سفیر آمریکا نزد دولت مستعفی و فراری یمن روز جمعه همراه با «برد کوپر» فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی این کشور و تعدادی از نظامیان دیگر وارد استان المهره شده و با «محمد علی یاسر» استاندار منصوب از سوی ائتلاف متجاوز در المهره جلسه‌ای برگزار کردند.