هادی العامری: پرچم‌ آزادسازی قدس، از عراق به اهتزاز در می آید

 « هادی العامری » رئیس ائتلاف الفتح و از رهبران کمیته هماهنگی احزاب شیعه عراق «الاطار التنسیقی» (چارچوب هماهنگی)، در کنفرانس روز جهانی قدس که در بغداد برگزار شد، بر اهمیت بیت‌المقدس برای امت عربی و اسلامی تاکید کرد.

العامری تصریح کرد: امام خمینی (قدس سره)، امروز را می‌دید و برای همین می‌خواست که آرمان فلسطین، آرمان امت اسلامی و عربی باشد.

این سیاستمدار عراقی گفت: ما تصور نمی‌کردیم که مسابقه‌ای برای عادی سازی وجود داشته باشد، اما مردم آزاده فلسطین توانستند این آرمان را حفظ و تداوم بخشند. ما باید با مردم فلسطین پیمان ببندیم تا از آنها حمایت کنیم و به آن‌ها اطمینان دهیم که پرچم‌های آزادی قدس از عراق به اهتزاز در خواهد آمد. 

هادی العامری: پرچم‌ آزادسازی قدس، از عراق به اهتزاز در می آید

دبیر کل سازمان بدر افزود: رژیم صهیونیستی بخوبی می‌داند که پرچم‌های آزادی از عراق به اهتزاز درخواهد آمد و برای همین با عراق دشمنی می‌کند. اما من یقین دارم که ما به حول و قوه الهی به سلامت وارد قدس خواهیم شد.

ده‌ها هزار نفر از اهالی بغداد، دیروز (جمعه)، به مناسبت روز جهانی قدس در خیابان فلسطین این شهر تجمع کرده و در حمایت از مسجدالاقصی شعار دادند.

مراسم روز جهانی قدس، امسال در عراق، برای نخستین‌‌بار با حضور «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین برگزار شد و علاوه بر بغداد شهرهای دیگر عراق از جمله دیالی و ذی‌قار و بصره نیز تظاهرات روز جهانی قدس را برگزار کردند.