«اِی آر-۱۵» در آمریکا، جان پنج نفر را گرفت

در ادامه خشونت‌های سریالی مسلحانه در آمریکا ، از ایالت تگزاس این کشور خبر رسیده که پنج نفر قربانی تیراندازی با سلاح شدند.

منابع رسانه‌ای محلی در آمریکا از قبیل شبکه «ای بی سی نیوز ۷» در خبری فوری به نقل از پلیس این کشور خبر دادند که در شهر کلیولند، خشونت مسلحانه با توسل به سلاح نیمه خودکار «اِی آر-۱۵» قربانی گرفته است.

بنا بر این گزارش‌ها، پلیس آمریکا اعلام کرد یک مرد مسلح در یک خانه مسکونی در شهر کلیولند ایالت تگزاس تیراندازی کرده و جان پنج نفر را گرفته است.

به گفته پلیس آمریکا، این تیراندازی در ساعت ۲۳:۳۱ دقیقه جمعه شب به وقت محلی رخ داد و ماموران دفتر کلانتری «سن جاسینتو» بعد از دریافت گزارش درباره این تیراندازی خود را به صحنه حادثه رساندند.

به گفته مقامات آمریکایی، ماموران پلیس هنوز فرد ضارب را دستگیر نکردند و تلاش برای بازداشت وی ادامه دارد.

پلیس آمریکا هویت ضارب را اینطور توصیف کرده است: «یک مرد لاتین‌تبار با موی سیاه کوتاه، مسلح به سلاح نیمه خودکار اِی آر-۱۵ که مست بوده و آخرین بار با شلوار جین آبی و پیراهن سیاه دیده شده است».

پلیس آمریکا همچنین از ساکنان شهر کلیولند ایالت تگزاس خواسته است تا زمان به پایان رسیدن تحقیقات و دستگیری ضارب، در داخل منازل خودشان بمانند.

«اِی آر-۱۵» در آمریکا، جان پنج نفر را گرفت

پلیس توضیح بیشتری درباره هویت، سن یا ارتباط احتمالی او با قربانیان این تیراندازی نداده اما اعلام کرده که تیراندازی در یک منزل مسکونی رخ داد که چهار نفر در همان جا کشته شدند و یک نفر دیگر بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان باخت.

«اِی آر-۱۵» در شرایطی جان پنج نفر را گرفته که طی سال‌های اخیر بارها این سلاح نیمه خودکار در آمریکا خبرساز شده است چرا که دموکرات‌ها بارها خواستار ممنوعیت فروش این سلاح شده‌اند اما جمهوری‌خواهان با استناد به متمم دوم قانون اساسی آمریکا درباره آزادی حمل اسلحه، با این اقدام مخالفت کرده‌اند.