نخست وزیر اسرائیل مرتکب حماقت شده است

«مصطفی البرغوثی» گفت: « بنیامین نتانیاهو » و «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به دروغ اعلام می‌کنند که توانسته‌اند قدرت موشکی جنبش جهاد اسلامی را از این جنبش سلب کنند.

وی افزود: همه ما موشک‌هایی که با قدرت در شهرها و مناطق اشغالی سقوط می‌کند را می‌بینیم و در نتیجه دروغ بودن ادعا و قصد صهیونیست ها برای گمراه کردن افکار عمومی «اسرائیلی ها» کاملاً روشن است.

این رهبر فلسطینی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با زلزله‌ای بزرگ و خسارتی شدید در این نبرد مواجه شده که در حال توسعه است و پس از پایان این نبرد نتانیاهو به شدت متضرر شده و ضعف و ناتوانی آن افزایش خواهد یافت.

نخست وزیر اسرائیل مرتکب حماقت شده است

البرغوثی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: هم اکنون سطح مقاومت در کرانه باختری افزایش یافته و این بیانگر خسارت تاکتیکی رژیم صهیونیستی بوده و این رژیم در این جنگ دچار خسارت استراتژیک خواهد شد.

وی تاکید کرد: در مقابل مقاومت بیش از پیش تقویت شده و نقاط قوت و موفقیت‌های بیشتری را به ثبت خواهد رساند.

از بامداد روز سه شنبه جنگنده‌ - بمب افکن های رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف حملات سنگین خود قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۲۳ فلسطینی از جمله چند کودک و زن و ۴ فرمانده ارشد گروهان‌های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهید شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش نیز اعلام کرد که ۱۳۳ نقطه از نوار غزه را آماج حملات شدید خود قرار داده است.

گروه‌های مبارز فلسطینی نیز در اقدامی تلافی‌جویانه در چندین نوبت تل آویو و دیگر بخش‌های سرزمین‌های اشغالی به ویژه جنوب اسرائیل را آماج حملات موشکی و راکتی قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۱۶ صهیونیست زخمی شدند که حال بسیاری از آنان وخیم گزارش می‌شود.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از عصر چهارشنبه تاکنون گروه‌های فلسطینی ۴۶۹ راکت و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند که خسارت مالی زیادی را به بار آورده است.

در جریان حملات روز چهارشنبه و بامداد پنجشنبه صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار غزه نیز تا بدین لحظه ۸ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و شمار اجمالی شهدای غزه به ۲۳ نفر رسید.