۱- قربانی بینام: عکسی از پرنده بیچارهای که در نفت گرفتار شده است. این عکس را خبرنگار آسوشیتد پرش -چارلی ریدل- در سوم ژوئن ۲۰۱۰ در جزیره گراند تری شرقی لوس آنجلس گرفت.

۲ - تراژدی در هاییتی: این عکس را عکاس اعزامی تایم - شول شوارتز - در ۱۵ ژانویه سال ۲۰۱۰ گرفته است.

۳ - پیدا کردن معدنچیان شیلیایی: در این عکس که در ۲۳ آگوست سال ۲۰۱۰ گرفته شده است، یکی از معدنچیان به نام فلورنسیو آوالوس به دوربین ویدئویی می‌نگرد که نیم مایل برای رسیدن به حفره‌ای که معدنچیان معدن مس و طلا در آن گرفتار شده‌اند، به پایین هدایت شده است. دو ماه بعد، در طی یک عملیات نجات عظیم و به‌یادماندنی، همه معدنچیان نجات یافتند.

۴ - فوران آتشفشان در ایسلند: این عکس را یک عکاس آماتور گرفته است. عکاس این عکس، کسی نیست جز یک کشاورز ایسلندی که در نخستین ساعات فعالیت آتشفشان Eyjafjallajökull در ۱۴ آوریل سال ۲۰۱۰ این عکس را گرفت. خاکسترهای پرتاب شده به آسمان، حمل و نقل هوایی را در بهار، چند روزی بر فراز اروپا و آتلانتیک، مختل کردند و میلون‌ها مسافر را آواره کردند.

۵ - سیل در پاکستان: پدر و پسری در مسیر رود ظغیان کرده در پنجاب حرکت می‌کنند. این عکس در ۲۲ آگوست ۲۰۱۰، توسط عکاس تایم - دنیل برهولک - گرفته شد.

۶ - رأی‌گیری در افغانستان: درازگوشی که صندوق رأی را حمل می‌کند و به روستاهایی می‌رساند که وسایل نقلیه نمی‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند. عکس در ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۰ در پنجشیر گرفته شده است:

۷ - شورش در قرقیزستان: عکسی در هفتم آوریل ۲۰۱۰ در جریان ناآرامی‌ها گرفته شد:

۸ - بازگشت نظامیان آمریکایی از عراق: عکس در پنج آوریل ۲۰۱۰ گرفته شده است.

۹ - مردم جنوب سودان، آماده رأی دادن می‌شوند: یک نوجوان در کمپی درجنوب سودان. مردم این منطقه در اوایل سال ۲۰۱۱ در همه‌پرسی‌ای شرکت می‌کنند که به آنها استقلال خواهد بخشید:

۱۰ - محل آرامش نهایی یک سرباز: یک سال پس از لغو ممنوعیت از پوشش رسانه‌ای بازگشت و به خاک‌سپرده شدن سربازان کشته شده آمریکایی، این عکس از قبر یک سرباز ۲۷ ساله آمریکایی که در غرب افغانستان کشته، گرفته شد. در این عکس پسر سرباز درگذشته، در کنار سنگ قبر پدرش برای مادربزرگش، ژست گرفته است: