بایدن درحال کشاندن جهان به درگیری هسته‌ای

یک عضو سابق مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی رسانه‌ای اذعان کرد که سیاست‌های دولت کنونی کاخ سفید بیش از هر زمان دیگری جهان را در آستانه یک جنگ هسته‌ای ویرانگر قرار داده است.

وبگاه خبری روسیا الیوم شنبه شب گزارش داد که که «تولسی گابارد» عضو سابق کنگره آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا هشدار داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا با سوءاستفاده از بحران اوکراین و با آسیب رساندن به منافع مردم این کشور وارد یک جنگ نیابتی با روسیه شده است و این درگیری ادامه دار خواهد بود و اوج نیز خواهد گرفت.

این سیاستمدار دموکرات ادامه داد که به شکل روزافزون شاهد انتشار اخباری از تمایل ارتش ناتو در پشتیبانی تجهیزاتی و انسانی به ارتش اوکراین هستیم که این مسئله صرفاً احتمال کشاندن جنگ به یک رویارویی مستقیم نظامی روسیه با ناتو را تشدید خواهد کرد؛ آن هم با کشوری که دارای قدرت بازدارندگی هسته‌ای در سطح جهانی است.

بایدن درحال کشاندن جهان به درگیری هسته‌ای است

تولسی گابارد با انتقاد از سیاست‌های جو بایدن ادامه داد که بایدن و دولت متبوعش در رسانه‌های آمریکا دائماً از وقوع جنگ هسته‌ای دم می‌زنند؛ گویا این یک درگیری (عادی) در منطقه‌ای دیگر از زمین است. واقعیت این است که سران کاخ سفید بسیار غیرواقع بینانه و دور از واقعیت زندگی واظهار نظر می‌کنند.