مقاومت منتظر چکاندن فقط یک ماشه

 «نیر بن آرتسی» یک خاخام صهیونیست با اشاره به هزاران موشک حزب الله لبنان که به سمت تل آویو و مناطق اطراف آن نشانه رفته است، افزود که مقامات رژیم اسراییل باید تظاهرات اعتراضی درباره تغییرات قضایی را تعطیل کنند و روی مساله امنیت متمرکز شوند.

وی ادامه داد: حزب الله لبنان میزان ضعف اسرائیل را رصد می کند تا (لحظه موعود فرا برسد) حمله ای را که از «نهاریا» تا «ایلات» وسعت خواهد داشت، آغاز کند.

این خاخام صهیونیست اضافه کرد که برای آغاز چنین حمله ای فقط کافی است، یک ماشه چکانده شود، چه در لبنان از سوی حزب الله چه در فلسطین توسط حماس، جهاد اسلامی و یا در جنین، الخلیل، نابلس و حتی ایران. همه گروه های مقاومت منتظر چنین لحظه ای هستند.

آرتسی گفت که برخی از فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۴۸ منتظر چنین لحظه ای هستند تا به جبران جنگ اعراب و اسرائیل (سال ۱۹۷۳) بپردازند. حزب‌الله نبض رژیم صهیونیستی و میزان ضعف نهادهای امنیتی و ارتش را بررسی می‌کند و منتظر لحظه مناسبی است که تل آویو دچار سرگردانی شده باشد.

پیشتر چند رسانه صهیونیست از وحشت مسوولان مناطق شهرک نشین در شمال فلسطین اشغالی از احتمال وقوع جنگ با حزب الله و بی پناه بودن شهرک نشینان اشغالگر در برابر آن نوشته بودند.

مقاومت منتظر چکاندن فقط یک ماشه

قبل از آن نیز رسانه های اسرائیلی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی برای جنگ با حزب الله آماده نیست، تاکید کرده بودند که توانایی فزاینده حزب الله در ۱۷ سال گذشته، بزرگترین شکست این رژیم است.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، به مناسبت روز مقاومت و آزادی در ۲۵ ماه مه، «اسرائیل» را به جنگ بزرگ در صورت ارتکاب اشتباه محاسباتی و حماقت‌های جدید تهدید و به ظرفیت بالای نیروی انسانی در محور مقاومت در مقابل افول این امر در طرف اسرائیلی اشاره کرد.