تاکید بر جهاد در کتابهای درسی فلسطین

 شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی۲۴نیوز» در گزارش خود گفت که یافته های مطالعه انجام شده توسط موسسه صهیونیستی موسوم به «نظارت بر صلح و تساهل فرهنگی در آموزش مدارس» نشان می دهد که متون درسی مدارس تحت مدیریت تشکیلات خودگردان فلسطین ، محرک نفرت از رژیم صهیونیستی و (به زعم این موسسه) خشونت و یهودستیزی است.

موسسه یاد شده در این گزارش، متون درسی تشکیلات خودگردان با موضوع شهادت طلبی و مبارزه علیه صهیونیستها را به زعم خود «تشویق به تروریسم» خواند.

در همین حال، شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی۲۴نیوز» افزود که متون درسی مدارس تحت مدیریت تشکیلات خودگردان، مشوق ملی گرایی فلسطینی و اسلام‌گرایی جهادی هستند.

تاکید بر جهاد در کتابهای درسی فلسطین

این رسانه صهیونیست از به تصویر کشیدن نقشه فلسطین بدون رژیم اشغالگر قدس در مدارس تحت قلمرو تشکیلات خودگردان انتقاد کرد و نوشت: این متون درسی، حضور صهیونیست ها در قدس را ادعاهای بی اساس و افسانه های دروغین اعلام می کنند.

شبکه تلویزیونی «آی۲۴نیوز»، طرح موضوع جهاد به عنوان دروازه شهادت و به تصویر کشیدن یک فلسطینی که با اسلحه به وطن خود باز می گردد را از دیگر موضوعاتی مطرح کرد که به ادعای این رسانه، ترویج خشونت محسوب می شود.