نگرانی تل‌آویو از حمله احتمالی حزب الله

 سایت عبری زبان واللا و شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم، نیروهای خود را در نزدیکی مرزهای شمالی افزایش می‌دهد.

در این گزارش آمده است که این اقدام ارتش رژیم صهیونیستی برای رویارویی با هرگونه حمله از سوی حزب الله لبنان صورت می‌گیرد.

رسانه‌های عبری زبان همچنین به نشست روز گذشته یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و موافقت با طرح‌های عملیاتی برای رویارویی با متشنج شدن اوضاع امنیتی در مرزهای لبنان، اشاره کردند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که قرار است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، امروز نشستی با فرماندهان ارتش این رژیم برای بررسی اوضاع امنیتی مرزهای شمالی، برگزار کند.

لبنان در تاریخ ۱۱ ژوئیه، اعلام کرد که علیه رژیم صهیونیستی به دلیل اشغال بخش لبنانی روستای مرزی الغجر، نزد سازمان ملل اقامه دعوی قضائی کرده است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان روز گذشته در سخنرانی خود اظهار داشت: رژیم صهیونیستی طی هفته‌های گذشته، مجدداً بخش لبنانی روستای الغجر را به اشغال خود درآورده و با وقاحت و گستاخی تمام، از اقدامات تحریک آمیز نیروهای مقاومت دَم می‌زند.

نگرانی تل‌آویو از حمله احتمالی حزب الله

وی افزود: مقاومت در لبنان هرگز از مسئولیت خود در حمایت از کشور و اقدامات بازدارنده در برابر دشمن شانه خالی نخواهد کرد. مقاومت لبنان برای رویارویی با هرگونه حماقتی که از سوی اشغالگران صهیونیست سر زده شود، آماده است.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: این میدان نبرد برای دفاع از لبنان و ملت‌های ما در برابر محاصره و تحریم‌ها و غارت منابع است. زمانیکه دشمن، ما را در برابر ۲ گزینه جنگ و ذلت قرار می‌دهد ما بلند به جهانیان اعلام می‌کنیم: هیهات منا الذله. ما بار دیگر بر تعهد و عهدمان در خصوص باقی ماندن در مسیر امام حسین (ع) و اهداف ایشان و رویارویی با تمام طاغوتیان زمین، تاکید می‌کنیم.