لیبرمن:نصرالله بهتر ازهر کسی دستمان را می‌خواند

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی طی سخنانی در واکنش به سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه اذعان کرد که سید حسن نصرالله بهتر از هر کسی این رژیم را می‌شناسد.

«آویگدور لیبرمن» که رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» نیز هست، در این خصوص گفت: دبیرکل حزب الله لبنان بهتر از هر شخص دیگری ما را می‌شناسد و دستمان را می‌خواند.

وی همچنین در سخنانی جداگانه در مصاحبه با یک شبکه رادیویی مدعی شد که بنیامین نتانیاهو شخصاً مانع انجام عملیات نظامی فوری علیه آنچه که «اقدامات تحریک‌آمیز حزب الله در مرز لبنان» خواند، شده است.

این اظهارات لیبرمن در حالی است که یک مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به سخنرانی سید حسن نصرالله گفت: در حالی که نهادهای سیاسی اسرائیل به محکوم کردن رئیس ستاد ارتش مشغول هستند، نصرالله به ما یادآوری کرد که باید به چیزی مشغول باشیم.

لیبرمن:نصرالله بهتر ازهر کسی دستمان را می‌خواند

دبیرکل حزب الله لبنان شب گذشته رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که اگر به جنگ با این کشور بیایند به عصر حجر بازخواهند گشت. همین سخنان سید حسن نصرالله باعث شده رسانه‌های صهیونیستی توجه زیادی به تهدیدات دبیرکل حزب الله لبنان از خود نشان دهند.

سید حسن نصرالله همچنین در سخنرانی شب گذشته خود تاکید کرد: تل آویو امروزه پشت دیوارها پنهان شده اما محور مقاومت تا حد زیادی ابتکار عمل را به دست گرفته است. خطاب به صهیونیست‌ها می گویم: این شمایید که اگر به جنگ با لبنان بیایید، به عصر حجر بازمی‌گردید. اگر کار به جنگ با محور مقاومت برسد دیگر چیزی به نام «اسرائیل» باقی نخواهد ماند.