مشکل آمریکا در جذب نظامیان جدید

کارشناسان معتقدند پیشنهاد اجازه به متقاضیان استخدام در ارتش آمریکا برای استفاده از ماشین حساب در امتحانات ورودی موجب افزایش شمار نظامیان نمی‌شود، زیرا علت اصلی مشکل، نقش آمریکا در جنگ‌های پایان‌ناپذیر و رهبری ضعیف این کشور است.

رسانه‌های آمریکا در گزارشی اعلام کردند وزارت دفاع در حال بررسی امکان استفاده افراد متقاضی استخدام در ارتش برای استفاده از ماشین حساب‌های الکترونیکی است تا بتوانند در آزمون‌های ریاضی برای استخدام در ارتش موفق شوند. برخی معتقدند این اقدام پیشنهادی بخشی از تلاش‌ها برای جذب نیرو‌های جدید است، زیرا انتظار می‌رود ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی آمریکا اهداف استخدامی خود را در سال ۲۰۲۳ از دست بدهند.

چوک اسپینی، تحلیلگر سابق پنتاگون در گفتگو با اسپوتنیک اعلام کرد هر کسی که فکر می‌کند ماشین حساب می‌تواند این مسیر ۵۰ ساله پوسیده را تغییر دهد، خیالی باطل در سر دارد. مشکل اساسی حفظ نیرو‌ها که معضل بکارگیری آن‌ها را دوچندان کرده است از جنگ‌های همیشگی و رهبری (ضعیف) نشات می‌گیرد.

اسپینی همچنین گفت پس از ویتنام مشکلات مربوط به آمادگی، حفظ و حرفه‌ای بودن نیرو‌ها به اشتباه به دلیل کاهش بودجه مطرح شده است. او افزود: در واقع افزایش بودجه‌ای که پنتاگون تقریباً هر سال از دهه ۱۹۷۰ دریافت کرده است هیچ چیز را تغییر نداده است. افزایش بودجه پنتاگون این مشکلات اساسی رهبری را بدتر کرده است. 

مشکل آمریکا در جذب نظامیان جدید

جرمی کوزماروف، سردبیر و تحلیلگر نظامی مجله اقدام پنهان در این خصوص گفت: آمریکایی‌ها حاضر نیستند در درگیری‌های قابل اجتناب برای دولتی که به آن اعتمادی ندارند جان خود را از دست بدهند. سیاست دولت اوضاع را بدتر می‌کند، زیرا همزمان جنگ‌های غیرضروری را با روسیه و چین به دنبال داشته است و با توجه به اینکه پیوسته به مردم دروغ گفته‌اند، جوانان اعتمادی به دولت خود ندارند.