صالح العاروری در لباس نظامی

  صالح العاروری ، معاون دفتر سیاسی حماس در پاسخ به تهدیدهای بنیامین نتانیاهو ، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر احتمال ترور وی، تصویری از خود در لباس نظامی منتشر کرد.

طبق این گزارش، العاروری در تصویر منتشر شده در رسانه‌ها لباس رزم بر تن کرده و یک اسلحه نیز در مقابل وی قرار دارد.

انتشار تصویری از العاروری در لباس نظامی پس از تهدیدات نتانیاهو

انتشار این تصویر واکنش رسانه‌های صهیونیستی را به همراه داشته و این رسانه‌ها نوشتند: العاروری با انتشار این تصویر می‌خواهد بگوید که وی نبرد را مدیریت می‌کند و یکی از رزمندگان مقاومت بوده و آماده شهادت است.

«عمری حاییم»، خبرنگار امور عربی شبکه عبری «کان» در واکنش به این تصویر گفت: العاروری با لباس نظامی می‌خواهد، بگوید: من صالح العاروری هستم و صرفا لباس رسمی نمی‌پوشم، بلکه لباس نظامی و رزم نیز دارم و اینجا می‌نشینم و جنگ را هدایت می‌کنم و حاضرم در زمره رزمندگان مقاومت باشم و در صورت نیاز شهید شوم.

این تصویر پس از آن منتشر شد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال موجی از تحریک گسترده علیه العاروری و درخواست‌ها برای ترور وی، این مقام حماس را تهدید به ترور کرد.

مقامات رژیم صهیونیستی صالح العاروری را مهندس عملیات‌های ضد صهیونیستی در کرانه باختری می‌دانند و اظهارات جمعه شب وی به شدت خشم صهیونیست‌ها را برانگیخته است.

صالح العاوری، معاون دفتر سیاسی حماس جمعه شب در مصاحبه با شبکه خبری المیادین گفته بود: تکرار تهدیدات رژیم صهیونیستی درباره ترور رهبران مقاومت هیچ تأثیری بر ما ندارد یا تغییری ایجاد نخواهد کرد و حتی به اندازه یک بند انگشت مسیر ما را تغییر نخواهد داد.

العاوری افزود: ما با ایمان هستیم و امیدواریم که زندگی‌مان با شهادت به پایان برسد. شهادت یک پیروزی بزرگ در نظر رهبران مقاومت است. رهبران مقاومت بخشی از ملت فلسطین هستند. تمام گروه‌های مقاومت فلسطین، رهبرانی از خود را فدا کرده‌اند. این مساله عجیبی برای حماس یا دیگر رهبران مقاومت نیست. رژیم صهیونیستی تصمیمات زیادی درباره ترور رهبران و موسسان مقاومت اتخاذ کرد و رهبران زیادی را مثل محمد الضیف، فرمانده گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس هدف قرار داد. رژیم صهیونیستی بارها برای ترور وی تلاش کرد و خانواده او را به قتل رساند؛ اما او همچنان در حال جنگ است و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.