اکثریت نمایندگان از آغاز روند استیضاح بایدن حمایت می‌کنند

 مارجوری تیلور گرین، نماینده کنگره آمریکا گفت که اکثریت اعضای مجلس نمایندگان آمریکا آماده حمایت از ابتکار عمل برای آغاز تحقیقات در مورد اقدامات و استیضاح جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا هستند.

به گزارش اسپوتنیک، گرین در پستی در پلتفورم شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) گفت: اکنون مطمئن هستم که آرای کافی در مجلس نمایندگان داریم وقتی در ماه سپتامبر بازگردیم تا در نهایت تحقیقات استیضاح را آغاز کنیم.

قابل ذکر است که برای تصویب این طرح در مجلس نمایندگان باید بیش از نیمی از نمایندگان از آن حمایت کنند.

در اوایل سپتامبر، گرین اعلام کرد که زمان آن فرا رسیده است که بایدن جزئیات همه ارتباطات تحت نام یا نام مستعار خود، صورت‌حساب‌های بانکی، منابع درآمد، گزارش بازدیدکنندگان، جزئیات جلسات خانه‌اش در دلاور و همچنین فهرستی از دارو‌هایی که زوال ذهنی او را پنهان می کنند، ارائه کند. "

پیش از این، کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا حمایت خود را از رای به آغاز تحقیقات در مورد روند استیضاح بایدن با توجه به گزارش‌هایی که حاکی از امکان آغاز این رویه‌ها بدون رای‌گیری است، ابراز کرده بود.

اکثریت نمایندگان از آغاز روند استیضاح بایدن حمایت می‌کنند

مک کارتی تأیید کرد که اطلاعات جمع آوری شده توسط اعضای حزب جمهوری خواه آغاز روند استیضاح بایدن را توجیه می‌کند و به دخالت خانواده رئیس جمهور آمریکا در "فساد مالی" اشاره کرد.

او اشاره کرد که ظن فساد مرتبط با رئیس جمهور و پسرش، هانتر بایدن باید بررسی شود که امکان گسترش اختیارات کنگره برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای تحقیق از رئیس جمهور را افزایش می‌دهد.