زخمی شدن ۳ شهرک‌نشین در عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی، از یک عملیات جدید فلسطینی در شهرک قدیمی قدس اشغالی با سلاح سرد و زخمی شدن سه شهرک‌نشین خبر دادند.

بر اساس این گزارش، سه شهرک‌نشین صهیونیست، عصر امروز (چهارشنبه، ۶ سپتامبر) با چاقو در قدس اشغالی مورد حمله قرار گرفتند که هر سه زخمی شدند و نظامیان رژیم موقت نیز خود را بلافاصله به محل رساندند. رسانه‌های صهیونیستی ابتدا شمار زخمی‌ها را یک نفر اعلام کردند اما در نهایت اعلام کردند که شمار زخمی‌ها به سه نفر افزایش یافته است.

به نوشته وبگاه فلسطینی «شهاب»، این عملیات در نزدیکی «باب الخلیل» در شهرک قدیمی قدس اشغالی صورت گرفت و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی نیز در محل حادثه به حالت آماده‌باش درآمدند. 

زخمی شدن ۳ شهرک‌نشین در عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که یکی از شهرک‌نشینان، از ناحیه گردن، با چاقو زخمی شده است و وضعیت او وخیم و خطرناک است. نظامیان اشغالگر نیز به سوی یک جوان فلسطینی به اتهام انجام این عملیات، تیراندازی و وی را دستگیر کردند.

اشغالگران در سایه انتشار خبر زخمی شدن مجری این عملیات، اعلام کردند، وی ۱۷ ساله و از ساکنان قدس شرقی است. 

 این عملیات در حالی صورت می‌گیرد که صبح امروز نیز نظامیان صهیونیست با یورش به اردوگاه جنین در کرانه باختری، یکی از فرماندهان کتائب شهداء الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح را به اسارت گرفتند. هرچند که همچنان دامنه عملیاتهای استشهادی مبارزان فلسطینی در حال افزایش است و مقامات اسرائیل به شدت نگران ناامنی شهرکهای صهیونیست‌نشین به ویژه شهرک‌های واقع در شمال کرانه باختری هستند.