انفجار قوی در مرکز تل آویو

منابع خبری صهیونیستی پیش از ظهر امروز (جمعه) از انفجار بمب در پارک «یارکون» در مرکز تل آویو خبر دادند.

به نوشته وبگاه فلسطین الیوم، در این انفجار فردی کشته یا زخمی نشده است و نهادهای امنیتی صهیونیستی در حال بررسی این اتفاق هستند.

وبگاه آی ۲۴ نیوز هم نوشت که حوالی ساعت ۰۶:۴۰ دقیقه در تل آویو در منطقه پارک یارکون یک بمب منفجر شد. تلفات جانی گزارش نشده است و پلیس اعلام کرد که شرایط این حادثه در دست بررسی است. به نوشته این وبسایت صهیونیستی این احتمال قوی وجود دارد که فردی خواسته تا به دور از چشم بقیه از شر این بمب خلاص شود و آن را در کنار درختی در پارک منفجر کرده است.

وبسایت عبری‌زبان وای نت نیز نوشت: «گزارش های متعددی از یک انفجار بسیار قوی دریافت شده است، ماتان هورویتز (۴۲ ساله) به خبرنگار ما گفت: من با یکی از بچه‌ها در بالکن در حال نوشیدن قهوه بودم که ناگهان صدای انفجار شدیدی شنیدم و مطمئن بودم که این یک حمله یا ترور است».

این انفجار در حالی رخ داده است که نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر برای سال نو یهودیان در آماده باش کامل به سر می‌برند.

انفجار قوی در مرکز تل آویو

دامنه عملیات‌های مسلحانه فلسطینی‌ها تمامی کرانه باختری را فرا گرفته و به تل آویو نیز رسیده است؛ به طوریکه در آخرین مورد در ۱۴ مرداد، در یک عملیات مسلحانه در تل آویو، یک پلیس صهیونیست به هلاکت رسیده و سه صهیونیست دیگر زخمی شدند.

مقاومت در کرانه باختری از دو سال پیش به این سو به تدریج جای خود را از سنگ و چاقو به تفنگ و اخیرا نیز به راکت و بمب داده است؛ به شکلی که از ابتدای سال تاکنون ۳۶ نظامی و شهرک نشین صهیونیستی طی عملیات‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری به هلاکت رسیده‌اند و هفته‌ای نیست که چندین عملیات شهادت طلبانه رخ ندهد.