حماس 35 اسرائیلی را اسیر کرد

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی و شبکه ۱۲ این رژیم اعلام کردند که نیروهای مقاومت حماس در عملیات صبح امروز خود در شهرک‌های اطراف غزه حدود ۳۵ صهیونیست را به اسارت در آورده‌اند.

در همین راستا وبگاه خبری «القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیز تصاویری از چند اسیر اسرائیلی منتشر کرد. 

فرمانده کل «کتائب القسام» ساعاتی پیش، ضمن اعلام آغاز عملیات جدیدی علیه رژیم صهیونیستی به نام «طوفان الاقصی» از موشکباران چند شهرک و شهر فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد، این عملیات در پاسخ به جنایات رژیم علیه مسجد الاقصی و مردم فلسطین شروع شده است. 

همزمان با این حمله، رزمندگان حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند. درگیزی‌ها تا ساعت تنظیم این خبر در حداقل هفت شهرک صهیونیست‌نشین در اطراف غزه ادامه دارد

حماس حدود 35 اسرائیلی را اسیر کرد

همچنین تصاویر متعددی از کشته شدن شماری از نظامیان اسرائیلی منتشر شده و در ویدئوهایی متعدد، انتقال اجساد نظامیان صهیونیست به نوار غزه دیده شده است. 

در همین حال تعداد تلفات صهیونیست‌ها بسیار بالا گزارش می‌شود و برخی منابع تعداد کشته شدگان را تا ۱۵۰ نفر اعلام کرده‌اند. همچنین طبق گفته رسانه‌‌های اسرائیلی، 150 نظامی و شهرک‌نشین نیز در بیمارستان‌‌های این رژیم بستری هستند.