تلاش گالانت برای ترمیم روحیه نظامیان صهیونیست

در شرایطی که انجام عملیات «طوفان الاقصی» از صبح امروز، پوشالی بودن قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی را به اثبات رساند، «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی این عملیات را اشتباهی بزرگ نامید و گفت: در وضعیت جنگی هستیم و حماس اشتباه راهبردی و بسیار بدی کرد، انتقام سختی خواهیم گرفت. مراکز حماس را بمباران می‌کنیم و غزه تاوان سختی خواهد داد.

در شرایطی که رژیم صهیونیستی در تمامی جنگ های گذشته با نیروهای مقاومت فلسطین شکست خورده، گالانت مدعی شد در این جنگ، اسرائیل شکست نخواهد خورد.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» همچنین از درخواست برخی مساجد در قدس اشغالی برای پیوستن مردم به جهاد علیه اشغالگران خبر داد و نوشت: مردم نابلس در کرانه باختری برای ابراز خوشحالی به خیابان ها آمده اند.

این رسانه به نقل از منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی از بستری شدن بیش از یکصد صهیونیست در بیمارستان ها خبر داد و حال تعدادی از آنها را وخیم گزارش کرد.

منابع بیمارستانی در شهرک صهیونیست نشین «بئرشعبا» از پذیرش ۸۰ زخمی خبر داده اند که حال تعدادی از آنها وخیم است.

منابع بیمارستانی تل آویو نیز از درمان ۱۷ صهیونیست زخمی خبر داده اند که حال ۲ نفر از آنها وخیم است.

مراکز بهداشتی در منطقه «کاپلان» نیز از درمان ۲۱ صهیونیست زخمی خبر دادند که حال ۲ نفر از آنها وخیم است.

 رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح امروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

تلاش گالانت برای ترمیم روحیه نظامیان صهیونیست

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها حکایت دارد.

اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویدادهای مهم عملیات بی نظیر رزمندگان فلسطینی است.

با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی، ارتش این رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس، امروز را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.