خط‌ و نشان گالانت برای حماس

 در حالی که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد تعداد کشته‌های صهیونیست به بیش از ۷۰۰ تن رسیده است، روزنامه «تایمز اسرائیل» نوشت، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از شهرک «اوفاکیم» در جنوب اراضی اشغالی بازدید کرد که نظامیان فلسطینی در جریان عملیات طوفان الاقصی به آن حمله کردند. گالانت در این بازدید گفت، قواعد جنگ تغییر کرده است.

این روزنامه به نقل از دفتر گالانت مدعی شد، پاسخ رژیم صهیونیستی در نوار غزه تا ۵۰ سال دیگر در ذهن‌ها باقی ماند و جنبش حماس از شروع این عملیات پشیمان خواهد شد!

وی افزود، قواعد جنگ تغییر کرده است. بهایی که نوار غزه خواهد پرداخت بسیار گران خواهد بود. این، واقعیت را برای نسل‌ها تغییر خواهد داد.

تایمز اسرائیل نوشت، رژیم صهیونیستی تایید کرده است که دستکم ۱۰۰ صهیونیست در نوار غزه اسیر است در حالی که گزارش‌های رسانه‌ای نشان می‌دهد حدود ۱۷۰ صهیونیست در این منطقه اسیر هستند.

این اظهارات در پی حمله ناگهانی گروه‌های مقاومت فلسطین از نوار غزه به شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی اطراف این منطقه مطرح می‌شود که بر اثر آن تاکنون بیش از ۷۰۰ صهیونیست کشته و بیش از ۲۲۰۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

رژیم صهیونیستی در واکنش به این حمله طی عملیات نظامی گسترده علیه نوار غزه تاکنون بیش از ۴۳۰ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

خط‌ و نشان گالانت برای حماس

از سوی دیگر، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت، این رژیم همه احتمالات و گزینه‌ها از جمله اجرای عملیات زمینی و حمله به نوار غزه را در نظر گرفته است.

وی درباره امکان انجام عملیات زمینی در نوار غزه به خبرگزاری «ریا نووستی» گفت، همه گزینه‌ها در نظر گرفته شده است و ده‌ها هزار سرباز ذخیره جمع آوری شده که ممکن است این تعداد در آینده به چند صد هزار برسد و این جبهه جنوبی اراضی اشغالی را تقویت خواهد کرد.