بمباران منزل دو تن از رهبران حماس در غزه

 در این بمبارانها منزل «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی حماس در محله التفاح و شهید «اسماعیل ابو شنب» از رهبران شهید حماس در محله النصر در شهر غزه را بمباران کردند.

از سوی دیگر خبرها حکایت از آن دارد که جنگنده‌های اسرائیلی منزل «تامر المسحال " خبرنگار شبکه الجزیره در شهر غزه را بمباران کردند.

بامداد یکشنبه نیز منابع محلی فلسطینی از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل دو تن از رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در غزه خبر داده بودند.

در این حمله ادعا شده بود که منزل نخست متعلق به "نزار عوض الله" از رهبران جنبش حماس در غزه بوده که بمباران شده است.

همچنین در اقدام مشابه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منزل عصام الدعلیس عضو دفتر سیاسی جنبش حماس را نیز بمباران کردند.

شنبه شب نیز برخی منابع خبری از بمباران دفتر «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه خبر داده بودند که تاکنون واکنشی از سوی حماس را به دنبال نداشته است.

از سوی دیگر المیادین اعلام کرد که در حمله هوایی به یک باب منزل در مرکز استان خانیوس در جنوب نوار غزه نیز شماری شهید و زخمی شدند.

بمباران منزل دو تن از رهبران حماس در غزه

این شبکه خبری همچنین به نقل از خبرنگار مستقر خود در فلسطین اعلام کرد که یک منزل مسکونی دیگری نیز در محله "تل السلطان" در رفح در جنوب نوار غزه هدف قرار گرفته شده است.

براساس گزارش منابع فلسطینی، در بمباران خانه‌ای دیگر در شهر غزه تا این لحظه ۵۰ فلسطینی از جمله ۲۰ کودک زخمی شدند.

منابع بیمارستانی فلسطین دوشنبه شب از افزایش شمار شهدای حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند و تأیید کردند که در حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۶۸۷ تن به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین مستقر در نوار غزه همچنین اعلام کرد که از این تعداد ۱۴۰ تن کودک و ۱۰۵ زن هستند.

براساس این گزارش همچنین شمار مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به سه هزار و ۷۲۶ تن رسیده که ۱۰ درصد از این افراد را کودکان تشکیل می‌دهند.