جدال بایدن با پلکان+فیلم

 «جو بایدن » رئیس‌جمهور آمریکا یک بار دیگر هنگام بالا رفتن از پله‌ها تعادل خود را از دست داد. 

این بار این اتفاق در مراسمی در فیلادلفیا در روز جمعه و هنگامی که بایدن ۸۰ ساله در حال بالا رفتن از سه پله کوتاه برای رفتن روی صحنه و سخنرانی بود، نه یک بار بلکه دو بار اتفاق افتاد تا او بلاخره توانست خودر ا به بالا رساند.

او اخیراً چند بار تعادلش را در رویدادهای عمومی و مقابل دوربین‌ها از دست داده که از جمله هنگام خروج از هواپیمای «ایر فورس وان» و زمین خوردن در بهار امسال بوده است. 

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا اخیراً در کنوانسیون پاییزی جمهوری‌خواهان کالیفرنیا، با تقلید حرکات جو بایدن زمانی که روی صحنه نمی‌داند کدام طرف برود و سردرگم و گیج به نظر می‌رسد، باعث خنده حضار شد. 

بایدن از زمان آغاز ریاست‌جمهوری با گاف‌های متعدد و رفتارهای عجیب و غریب، سؤالات زیادی را در خصوص سلامت ذهنی و جسمانی خود در بین افکار عمومی به وجود آورده است. او اخیراً هم فراموش کرد با «لولا دا سیلوا» همتای برزیلی‌اش دست بدهد.

همزمان با افزایش گاف‌های بایدن در نشست‌های خبری و نگرانی‌ها درباره سلامت جسمی و ذهنی او، نظرسنجی‌ها هم از بی‌اعتمادی مردم این کشور به او حکایت دارد. نظرسنجی اخیری که توسط شبکه «سی‌ان‌ان» انجام شد، نشان داد که فقط یک چهارم آمریکایی‌ها به توانایی بایدن برای دور دوم ریاست‌جمهوری باور دارند و سه‌چهارم دیگر نگرانی‌های جدی نسبت به وضعیت سلامتی وی دارند.

 

حجم ویدیو: 1.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:07