هلاکت رسیدن یک نظامی زن دیگر اسرائیلی| آخرین آمار کشته های رژیم صهیونیستی

رادیو ارتش رژیم اسرائیل امروز یکشنبه اعلام کرد که یک نظامی زن این رژیم در منطقه دریای شمال طی «اختلال عملیاتی» کشته شده و یک تن دیگر زخمی شده است.

ارتش صهیونیستی اعلام کرد که تعداد کشته‌های نظامیان این رژیم افزایش یافته است، ارتش رژیم اسرائیل اسامی هفت تن از نظامیان خود را که در عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت غزه کشته شده بودند، منتشر کرد.

با احتساب این هفت نفر، تعداد نظامیان کشته شده ارتش رژیم غاصب به ۲۸۶ نفر رسید. البته منابع عبری گزارش می‌دهند تعداد کشته‌شدگان اسرائیلی در جریان این عملیات بسیار بیشتر از چیزی است که اعلام می‌شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده تاکنون دست کم ۱۲۶ تن از نظامیان رژیم صهیونیستی به اسارت رزمندگان مقاومت فلسطینی در آمده‌اند.

از روز شنبه (۱۵ مهرماه) گروه‌های مقاومت غزه عملیاتی موسوم به طوفان الاقصی را در دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی ۱۹۴۸ نفوذ کند. این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضد اسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود.

در نتیجه این عملیات ۱۵۰۰ نفر از نظامیان و غیرنظامیان صهیونیست در اراضی داخلی فلسطین کشته شده‌اند و ۳۵۰۰ نفر نیز زخمی شدن و صدها تن دیگر به اسارت در آمده‌اند.

هلاکت رسیدن یک نظامی زن دیگر اسرائیلی| آخرین آمار کشته های رژیم صهیونیستی

رژیم اسرائیل در واکنش به این عملیات، دیوانه‌وار غزه را از زمین و آسمان هدف قرار داد. وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه ۲۳۲۹ شهید برجای گذاشته که در بین آن‌ها ۶۱۴ کودک و ۳۷۰ زن وجود دارد. همچنین تعداد مجروحان ۹۰۴۲ نفر است.