بی اعتمادی در کابینه نتانیاهو

 در جلسه کابینه اضطراری رژیم صهیونیستی با ترکیب جدید آن و به منظور جلوگیری از درز اطلاعات، از همه وزیران خواسته شده تا یک فرم محرمانه را امضا کنند.

به نوشته این رسانه، این فرم بر مسئولیت کیفری هر کسی که قواعد محرمانه را زیر پا گذشته و اطلاعاتی درباره گفت وگوهای کابینه به بیرون درز دهد، تاکید می کند.

به گزارش ایرنا، روی کار آمدن کابینه راست‌گرای نتانیاهو، گسست در درون صهیونیست‌ها و سران سیاسی و نظامی آنها در سرزمین‌های اشغالی را تشدید کرده است؛ به طوری که بسیاری از کارشناسان و مقامات صهیونیست از مدتها پیش و قبل از عملیات طوفان الاقصی درباره وقوع جنگ داخلی و فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی هشدار داده‌ بودند.

 روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» با انتقاد از کابینه و ارتش رژیم صهیونیستی نوشت که سران این رژیم به اهداف واضح و قاطعی در نبرد با مقاومت فلسطین دست نیافته اند.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» نیز روز گذشته از تداوم اختلاف بین سران رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت: رهبران دو حزب «یسرائیل بیتنو» و «یش عتید» اعلام کردند که به کابینه موسوم به «کابینه جنگ» نخواهند پیوست.

«آویگدور لیبرمن» رهبر حزب «یسرائیل بیتنو» طی پیامی در پیام رسان ایکس(توئیتر سابق)، پیوستن به کابینه جنگ به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

پیشتر، حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که لیبرمن با پیوستن به کابینه جنگ موافقت کرده است.

همچنین، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» به نقل از یک منبع نزدیک به «یائیر لاپید» رهبر حزب «یش عتید» اعلام کرد که وی قصد پیوستن به «کابینه جنگ» را ندارد.

بی اعتمادی در کابینه نتانیاهو

رژیم صهیونیستی که از داخل دچار مشکل شده و توان رویارویی مستقیم با فرزندان مقاومت را با وجود داشتن موشک، جنگنده و دیگر امکانات ندارد، دچار سردرگمی شده و سران آن هم نتوانسته اند به اهداف قاطع و واضحی در مقابله با مقاومت فلسطین دست پیدا کنند.

سران این رژیم جعلی که هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند، به طوری که در تازه ترین آمار،تاکنون،۲۶۷۰فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند در حمله تل آویو به غزه به شهادت رسیده و ۹ هزارو ۶۰۰ فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران های اشغالگران جنایتکار زخمی شده اند.