محور مقاومت برای جنگ زمینی اسرائیل آماده است

 داوود شهاب، مسوول دفتر اطلاع‌رسانی جهاد اسلامی به سایت خبری المیادین گفت، گروه‌های فلسطینی از افراد بی‌گناه دفاع می‌کند که رژیم صهیونیستی با تجهیزات و جنگنده‌های آمریکایی آنها را می‌کشند. تلاش جدی برای برقراری آتش‌بس وجود ندارد و مساله امروز در میدان نبرد است.

وی تاکید کرد، شرایطی که موجب تشکیل رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ شد، امروز دیگر وجود ندارد زیرا مقاومت فلسطین قدرتمند شده است و متحدانی دارد که بخشی از محور مقاومت بزرگ و گسترده هستند و همه محورها برای ورود به این نبرد آماده هستند.

شهاب تاکید کرد: «ما قدرت نظامی زیادی در سراسر فلسطین داریم، رزمندگان مخصوصا سرایا القدس، گردان‌های القسام، حماس و جهاد اسلامی آماده هستند و همه امکانات را داریم.»

وی افزود، محور مقاومت اسلامی در لبنان (حزب‌الله) هم در کنار مقاومت فلسطین آماده است و چندین عملیات هم اجرایی کرده است و بر اثر آن تعدادی از نظامیان صهیونیستی کشته شده‌اند. شهاب تاکید کرد، این جبهه ممکن است بیشتر شعله‌ور شود و جبهه متحد مقاومت فلسطین و محور مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی است.

مسوول دفتر اطلاع‌رسانی جهاد اسلامی تاکید کرد: «ما امروز با آمریکا می‌جنگیم که تمامی خصومت‌ها را علیه ملت فلسطین و نوار غزه به کار گرفته است».

وی تاکید کرد، در صورت حمله زمینی رژیم صهیونیستی، مقاومت کاملا آماده است. این کشتار جمعی علیه ملت فلسطین باید متوقف شود اما اگر رژیم صهیونیستی دست به حمله زمینی بزند مقاومت با قدرت آماده است.

شهاب گفت، هرکس که به عنوان یک عرب و مسلمان بر وظیفه خویش آگاه است می‌داند که هدف از اقدامات رژیم صهیونیستی و پشت سر آن آمریکا در نوار غزه ضربه زدن به جهان عرب و اسلام است.

این مسوول در جهاد اسلامی فلسطین گفت، نظامیان ابن جنبش در عملیات طوفان الاقصی اخلاق را رعایت کردند و خانه‌ای یا معبد یهودی را تخریب نکردند، کاری که رژیم صهیونیستی انجام داد.

محور مقاومت برای جنگ زمینی اسرائیل آماده است

دفتر اطلاع‌رسانی حماس در نوار غزه اعلام کرد، رژیم صهیونیستی از زمان آغاز این حمله در هفتم اکتبر تاکنون ۳۷۱ قتل عام علیه فلسطینی‌ها مرتکب شده و بدون هشدار قبلی منازل آنها را بر سرشان خراب کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، آمار قربانیان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه به بیش از ۲۸۰۰ شهید و حدود ۱۰ هزار زخمی رسیده است.