گمانه‌زنی‌ها از آماده‌باش پنتاگون برای اعزام نیرو به سرزمین‌های اشغالی

 تارنمای هیل به نقل از منابع مختلف ضمن تایید این خبر افزود: ابتدا روزنامه وال استریت ژورنال اعلام کرد که حدود ۲ هزار نیرو در این هفته انتخاب شده اند و آماده کمک از طریق ارائه مشاوره و حمایت پزشکی هستند.

این نیروها از نیروهای مسلح سراسر آمریکا و نیروهایی که در حال حاضر در منطقه خاورمیانه و نزدیک اروپا مستقر هستند انتخاب شده اند اما به نوشته وال استریت ژورنال، مقام های آمریکایی از بیان این که این نیروها از کدام واحدهای نظامی انتخاب شده و مکان اعزام آنها خودداری کردند.

این رسانه آمریکایی افزود: این سربازان در عملیات رزمی نقش نخواهند داشت و هیچ پیاده نظامی در دستور آمادگی برای اعزام قرار ندارد.

شبکه خبری فاکس نیز نیز روز دوشنبه گزارش داد وزیر دفاع آمریکا دستور آماده باش را برای نیروهای منتخبی از ارتش صادر کرده است.

به نوشته هیل، سابرینا سینگ معاون سخنگوی مطبوعاتی وزارت دفاع آمریکا از تایید گزارش ها درباره تعداد نیروها خودداری کرد و به خبرنگاران در پنتاگون گفت: چیز بیشتری برای ارائه ندارم و جزییات بیشتر را بعدا ارائه می دهم.

آمریکا بعد از حمله حماس پیوسته حمایت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کرده و پنتاگون این هفته اعلام کرد دومین ناوهواپیما بر خود را به شرق خاورمیانه اعزام کرده است. این ناوهواپیمابر به ناو جرالد فورد ملحق خواهد شد.

واشنگتن همچنین مهمات و سامانه های رهگیری را برای سیستم دفاعی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی فرستاده و جت های جنگنده را به منطقه منتقل کرده است.

گمانه‌زنی‌ها از آماده‌باش پنتاگون برای اعزام نیرو به سرزمین‌های اشغالی

هیل نوشت: تصمیم پنتاگون برای آماده باش نیروها سطح جدیدی از حمایت این کشور از ارتش صهیونیستی را نشان می دهد.

مقام های دفاعی آمریکا مدعی اند پنتاگون قصد ندارد نیروی زمینی اعزام کند و فقط با «برنامه ریزی و ارائه اطلاعات» به مقام های صهیونیستی در هر عملیات احتمالی نجات اسرای صهیونیستی کمک می کند.