ارسال سلاح به صهیونیست‌ها با هواپیماهای تجاری آمریکا

 شامگاه سه شنبه 25 مهر رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه فاجعه ای تلخ را رقم زد. مدتی بعد از این حمله اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که در جریان بمباران این بیمارستان توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از 1000 نفر به شهادت رسیده و یا زخمی شده اند.

جنایت رژیم صهیونیستی در غزه در حالی صورت گرفت که یک رورز بعد از بمباران بیمارستان المعمدانی ، بایدن رئیس جمهور آمریکا وارد سرزمین های اشغالی شد تا به گفته خود به مردم جهان نشان دهد که در کنار اسرائیل می ایستد.

منابع آگاه در منطقه نیز پیشتر اعلام کرده بودند حمایت های مختلف آمریکا از رژیم صهیونیستی آغاز شده که در یک مورد بارگیری بمب های سنگرشکن GBU از پایگاه های مختلف به مقصد سرزمین های اشغالی انجام شده است. این بمب های قدرتمند توانایی انفجار پس از نفوذ به سطوح سخت و قدرتمند را دارد که امکان تخریب بالایی دارند. حضور وزیر دفاع آمریکا و وزیر خارجه آمریکا نیز پیش از سفر بایدن نقش آفرینی جدی آمریکایی ها در این جنایت را روشن می کند

ارسال سلاح به صهیونیست‌ها با هواپیماهای تجاری آمریکا

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس نیز با اشاره به حمایت آمریکا از صهیونیست‌ها گفت که  اطلاعات به ثبت‌ رسیده در مرکز ترافیک بین‌المللی از ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی با هواپیماهای تجاری از مبدأ آمریکا و برخی کشورهای غربی حکایت دارد.

جوکار در ادامه به بمباران بیمارستان المعمدانی اشاره کرد و افزود: این رفتارهای جنون‌آمیز نشان‌دهنده آن است که رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده و این جنایات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مرتکب می‌شود تا به خیال خود بتواند بقای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تداوم ببخشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از بدو تاسیس تاکنون جنایات زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علیه مردم فلسطین مرتکب شده و عملیات طوفان الاقصی نیز در واکنش به جنایات چندین ساله رژیم صهیونیستی ترتیب داده شد.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه زیر نظر مدعیان حقوق بشر انجام شد و آنهایی که دم از حقوق انسان‌ها می‌زنند در قبال این جنایات سکوت اختیار کرده‌اند.

سکوت نهادها و سازمان‌های بین‌المللی

جوکار خاطرنشان کرد: نهادها و سازمان‌های بین‌المللی متأسفانه هیچ واکنشی نسبت به جنایات صهیونیست‌ها نشان نمی‌دهند و این سکوت آنها نشان‌دهنده بی‌اثر و بی‌فایده بودن وجود این سازمان‌هاست.

وی افزود: متأسفانه ما می‌بینیم که کشوری مثل آمریکا از طرفی دم از حقوق بشر می‌زند و از طرفی به حمایت تسلیحاتی گسترده از رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین می‌پردازد.

ارسال سلاح به صهیونیست‌ها با هواپیماهای تجاری آمریکا

رژیم صهیونیستی حیات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در قتل و جنایت می‌بیند

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: اطلاعات به ثبت‌رسیده در مرکز ترافیک بین‌المللی از ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی با هواپیماهای تجاری از مبدأ اروپا و آمریکا حکایت دارد و این خود اثبات‌کننده حمایت تسلیحاتی آمریکا از رژیم صهیونیستی است.

جوکار خاطرنشان کرد: جهان زمانی روی آرامش به خود خواهد دید که رژیم صهیونیستی از بین برود؛  چراکه این رژیم حیات و موجودیت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در قتل، جنایت و کشتار می‌بیند.