صهیونیست‌ها به دنبال تخریب منزل یکی از رهبران حناس

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر امروز، جمعه ۲۷ اکتبر اعلام کرد که تصمیم گرفته خانه‌ای متعلق به «صالح العاروری»، معاون دفتر سیاسی جنبش « حماس » را در منطقه «عاروره» واقع در رام‌الله تخریب کند.

معاون دفتر سیاسی حماس شب گذشته در گفت‌وگو با شبکه «المنار» هشدار داده بود: اگر دشمن از راه زمینی وارد غزه شود، پیروزی جدید و باشکوهی برای مردم ما رقم خواهد خورد؛ شکستی بی سابقه در تاریخ درگیری‌ها در انتظار اشغالگران خواهد بود.

العاروری افزود: اراده مردم ما برای مقاومت در کرانه باختری، خود را نشان خواهد داد؛ این ارده دشمن را در قبال جنایاتش پاسخگو خواهد کرد و باید به هر طریقی تقویت شود.

صهیونیست‌ها به دنبال تخریب منزل یکی از رهبران حناس

وی درباره نقش حزب‌الله در این نبرد تصریح کرد: حزب‌الله در همه سطوح نظامی و سیاسی در حال فعالیت است و این نبرد، نبرد آن‌هاست؛ ما یک هدف و یک سرنوشت داریم.

این رهبر حماس خاطرنشان کرد: ما و حزب‌الله در این نبرد که هدفش آزادی قدس است، در ارتباط و هماهنگی مداوم هستیم؛ امروز شاهد حماسه قهرمانانه مقاومت لبنان در مقابله با اشغالگران و قیام شهدا هستیم.

امروز، منابع خبری در فلسطین از تحرکات زمینی محدود ارتش رژیم صهیونیستی در شمال غزه خبر دادند؛ نظامیان اشغالگر هم مدعی هدف قراردادن مواضع جنبش حماس در این عملیات شده‌اند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، روز گذشته (پنجشنبه، ۲۶ اکتبر) هم مدعی انجام حمله زمینی نظامیان اسرائیلی به نوار غزه در شب گذشته‌اش شده بود و با انتشاری ویدئویی اذعان کرد که در چارچوب تدارک برای «مرحله بعدی عملیات نظامی» با استفاده از تانک به شما غزه یورش برده و پس از آن عقب‌نشینی کرده‌ است.