درخواست فلسطین برای تحریم رسانه‌های غربی

 سلامه معروف، رئیس دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: سوگیری کوری را که در برخی رسانه‌های غربی در رابطه با روایت اشغالگران وجود دارد محکوم می‌کنیم این مساله غیرحرفه‌ای بودن و بی اخلاقی روزنامه نگاری و هتک حرمت به این حرفه والای بشردوستانه را ثابت می‌کند.

وی  افزود: رسانه قرار است حقیقت عریان را منتقل کند و اگر اجازه داده شود جانبدارانه باشد باید در کنار قربانیان باشد نه در کنار جلاد. از ابتدای تجاوز ده‌ها نمونه از سوگیری ناشیانه شبکه‌های رسانه‌ای به نفع اشغالگران مانند بی‌بی‌سی، سی‌ان‌ان، ای‌بی‌سی نیوز، فاکس نیوز، اسکای نیوز و سی‌بی‌اس را مشاهده کرده‌ایم که این شبکه‌ها به طور کامل روایت اشغالگران را پذیرفته‌اند و کمک زیادی به بازاریابی ادعا‌ها و دروغ‌های آن‌ها بدون اثبات یا بررسی دقیق می‌کنند.

این مقام فلسطینی تاکید کرد:این موضع غیراخلاقی و مذموم اعتبار این شبکه‌ها را تضعیف می‌کند و همدستی آن‌ها به عنوان ابزار تبلیغاتی در خدمت اشغالگران را ثابت می‌کند و بر این اساس از ملت عربی و اسلامی خود و آزادگان جهان می‌خواهیم که این شبکه‌ها را تحریم کنندو نقش غیر انسانی و غیر حرفه‌ای آن‌ها را افشا کنند.

درخواست فلسطین برای تحریم رسانه‌های غربی