اخبار جدید از غزه / افزایش شمار شهدای غزه به 8005 نفر

 شمار شهدای غزه در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۸۰۰۵ نفر رسید که ۳۳۲۴ نفر آن‌ها را کودکان، ۲۰۶۲ نفر را زنان و ۴۶۰ نفر را افراد سالخورده تشکیل می‌دهند.

این آمار در بیست و سومین روز از جنگ علیه غزه اعلام شده و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران محله‌های مسکونی ادامه می‌دهند و تنها ظرف چند ساعت گذشته ۳۰۲ نفر به شهادت رسیده‌اند.

«أشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت که رژیم صهیونیستی طی چند ساعت گذشته مرتکب ۵۶ مورد کشتار شده است که در نتیجه آن ۳۰۲ نفر که اکثر آن‌ها از آوارگان در جنوب نوار غزه بودند، به شهادت رسیدند.

اخبار جدید از غزه / افزایش شمار شهدای غزه به 8005 نفر

القدره در یک کنفرانس خبری گفت که رژیم اشغالگر به صور عمدی مرتکب ۸۸۱ کشتار علیه خانواده‌ها شده است که در نتیجه آن ۶۱۲۰ نفر شهید شده‌اند و تعداد زیادی نیز از قربانیان همچنان زیر آوار هستند.

به نوشته وبگاه «العهد»، القدره افزود که ۱۸۷۰ نفر مفقودی اعلام شده که ۱۰۲۰ نفر آن‌ها کودکانی هستند که همچنان زیر آوار مانده‌اند.

وی به حملات رژیم صهیونیستی علیه کادر درمان نیز اشاره کرد و گفت که ۱۱۶ نفر از کادر درمان به شهادت رسیده و ۲۵ خودروی امداد نیز منهدم شد.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت غزه رژیم صهیونیستی طی ۲۳ روز گذشته ۵۷ مرکز درمانی را هدف قرار داده است و فعالیت ۱۲ بیمارستان و ۳۲ مرکز درمانی به دلیل بمباران یا کمبود دارو متوقف شده است.

القدره تصریح کرد که رژیم اشغالگر همچنان به تهدیدات آشکار علیه بیمارستان‌ها ادامه می‌دهد و حدود ۱۰۰ هزار نفر از کادر درمان، بیماران، زخمی‌ها و آوارگان را در دایره هدف قرار داده است.