نگرانی رژیم صهیونیستی از فروپاشی سیستم بهداشت روانی

 این روزنامه صهیونیستی نوشت: همزمان با افزایش درخواست ها برای خدمات روانپزشکی در سرزمین های اشغالی، این رژیم با کمبود روانپزشکان و پزشکان فعال در این زمینه روبرو شده است.

براساس گزارش یدیعوت آحارونوت، پس از عملیات طوفان الاقصی، درخواست صهیونیست ها برای دریافت خدمات روانشناسی و روانپزشکی به شدت افزایش یافته است.

پیشتر نیز یک رسانه صهیونیست از بحران بی‌سابقه اختلالات روحی و روانی در سرزمین‌های اشغالی و فراخوان وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی برای جلب پزشک اعصاب و روان خبر داد.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» از فراخوان وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی برای استخدام گسترده پزشکان «مغز و اعصاب» و «اعصاب و روان» برای رسیدگی به بحران بی سابقه شیوع بیماری های روانی در سرزمین های اشغالی خبر داد.

نگرانی رژیم صهیونیستی از فروپاشی سیستم بهداشت روانی

این روزنامه صهیونیستی نوشت: از زمان شروع جنگ (عملیات نیروهای مقاومت فلسطین موسوم به طوفان الاقصی)، هزاران داوطلب در مراکز بهداشتی و درمانی برای مداوای اسرائیلی ها به کار گرفته شده اند.

از طرف دیگر، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی که با فرار پزشکان از خدمت در نواحی جنگی و پنهان شدن آنها در پناهگاه‌ها رو به روست، از فراخواندن دانشجویان رشته های پزشکی و پرستاری برای انجام خدمت وظیفه اجباری خبر داد.

پیشتر و در اوایل عملیات طوفان الاقصی، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در فراخوان دیگری، از همه پزشکان با هر تخصصی خواسته بود تا برای صدور گواهی فوت با این وزارتخانه همکاری کنند.