اعتراف وزیر جنگ اسرائیل به فرو ریختن بیش از 10 هزار موشک و بمب بر سر غزه

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه گفت که طی 26 روز جنگ علیه غزه، بیش از 10 هزار بمب و موشک بر سر غزه فرو ریخته شده است.

وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، افزود: «این جنگ بهای سنگی دارد و با غم و اندوه خانواده نظامیان شریک هستیم».

گالانت در ادامه سخنانش گفت: «ما بر اساس طرحی که داریم پیش روی می‌کنیم و حماس ضربات سنگینی را متحمل می‌شود و هزاران هدف و خرابکار را از بین برده‌ایم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: «ما در اوج جنگ قرار داشته و نبردهای سختی در جریان است و نظامیان در ماموریت خود موفق بوده و ارتش در حال پیشروی است».

اعتراف وزیر جنگ اسرائیل به فرو ریختن بیش از 10 هزار موشک و بمب بر سر غزه

وی اضافه کرد: «ما در شمال در حال دفاع بوده همانطور که در جنوب در حال جنگ هستیم و جنگ بها دارد».

منابع رسانه‌ای صهیونیستی امروز (۱۰ آبان) اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نظامی رژیم اشغالگر در غزه به دست رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیده‌اند. این آمار در حالی است که اشغالگران به شدت تعداد تلفات خود را سانسور کرده و به شکل قطره‌چکانی در حال ارائه آمار تلفات خود هستند.

خبرگزاری شهاب به نقل از منابع عبری‌زبان نوشت که ارتش اسرائیل هلاکت چهار نظامی دیگر را نیز اعلام کرده است که با آمار پیشین که ۱۴ نفر ذکر شده بود، تاکنون ۱۸ نظامی به هلاکت رسیده‌اند.

گالانت گفت: «علاقه‌ای به جنگ اضافی نداریم اما در مرزهای شمالی نیز آماده هستیم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: «در برابر دشمن دو انتخاب وجود دارد یا مرگ یا تسلیم و هیچ گزینه‌ سومی وجود ندارد».

وی ادامه داد: «می‌دانم که خانواده نظامیان در نگرانی قرار دارند و من از آنها حمایت می‌کنم و به خانواده ربوده شدگان می‌گویم که هرگز شما را فراموش نخواهیم کرد».

گالانت در ادامه سخنانش گفت: «فرمانده سامانه موشک‌های ضد زره حماس را از بین بردیم».

وی به اختلاف درون کابینه رژیم صهیونیستی نیز اشاره‌ای کرد و گفت: «وزیر امور مالی با انتقال پول به تشکیلات خودگردان فلسطین مخالفت می‌کند و باید این پول‌ها برای حفظ آرامش به کرانه باختری منتقل شود».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: «جنگ هرگز کوتاه نخواهد بود و به تدریج در حال پیشروی هستیم و همچنان به ارزیابی مجدد استراتژی خود ادامه می‌دهیم».