کشته شدن یک اسرائیلی در عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری

امروز (پنجشنبه، ۲ نوامبر) در حالی که حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه برای بیست‌وهفتمین روز متوالی ادامه دارد و بر شدت یورش‌های نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و به اسارت گرفتن جوانان فلسطینی از بیم انجام عملیات‌های ضد صهیونیستی در این منطقه افزوده شده، رسانه‌های اسرائیلی از وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی جدید در شرق طولکرم خبر دادند.

به نوشته وبگاه فلسطینی «شهاب»، یک نظامی صهیونیست در پی تیراندازی نیروهای مقاومت به سوی خودرویش در شهرک «بیت لید» در شرق طولکرم زخمی شد. این نظامی به همراه چند نظامی دیگر در حالی که سوار بر یک خودروی غیرنظامی بودند، هدف قرار گرفتند و خودروی آن‌ها واژگون شد.

رسانه‌های صهیونیستی ابتدا از وخیم بودن وضعیت این نظامی صهیونیست خبر دادن. اما لحظاتی بعد، کانال ١۴ رژیم صهیونیستی مدعی شد که «شهرک‌نشین» صهیونیستی که دقایقی پیش توسط یک فلسطینی هدف قرار گرفت، به هلاکت رسید.

کشته شدن یک اسرائیلی در عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری

جنبش مقاومت حماس، از روز شنبه (۷ اکتبر) عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم تروریست صهیونیست را آغاز کرد که تا به امروز ادامه دارد. در مقابل نیز  رژیم صهیونیستی حمله همه‌جانبه‌ای را علیه نوار غزه آغاز کرد و همزمان برای مهار مقاومت در کرانه باختری، بر شدت یورش‌های خود علیه شهرهای این منطقه افزود و علاوه بر به شهادت رساندن شماری از جوانان کرانه باختری، صدها نفر از آن‌ها را به اسارت گرفت.