رییس بیمارستان الشفا غزه: امروز روز حمله به بیمارستان‌ها بود

رییس بیمارستان الشفا غزه در سخنانی اعلام کرد که هیچ کمکی به شمال نوار غزه وارد نمی‌شود و اوضاع این منطقه به معنای واقعی کلمه، غم‌انگیز است.

وی در ادامه افزود: امروز، روز حمله به بیمارستان‌ها بود. پس از بمباران مدرسه البراق ۲۵ شهید به بیمارستان ما منتقل شدند. بیماران و زخمی‌ها در همه جای بیمارستان حضور دارند و ما نمی‌توانیم عمل جراحی انجام بدهیم. آوارگان بدون آب و غذا در بیمارستان حضور دارند.

رییس بیمارستان الشفا غزه: امروز روز حمله به بیمارستان‌ها بود

رییس بیمارستان الشفا غزه گفت: نگرانیم که اشغالگران بیمارستان را بمباران و آن را بر سر ما آوار کنند. تمامی جهان را در قبال بیماران و مجروحان بیمارستان الشفا مسئول می‌دانیم. در حالی که ما در بحرانی واقعی به سر می‌بریم، جامعه جهانی یک بطری آب یا یک لیتر سوخت به ما نداده است. کادر پزشکی ناامید شده‌اند، زیرا نمی‌توانند هیچ درمانی را برای زخمی‌ها به انجام برسانند.

وی ادامه داد: هر روز بیماران سرطانی یا کودکانی قحطی‌زده را از دست می‌دهیم. بدن مجروحان تکه تکه شده است و زخم‌های آنان عمیق است. تمامی سوخت نوار غزه مصرف شده است و من در این باره به جهان هشدار می‌دهم. سوخت ما فردا به پایان خواهد رسید و ۱۰ دقیقه پس از قطع برق تمامی بیمارانی که تحت تنفس مصنوعی هستند جان خود را از دست خواهند داد.