گاف جدید بایدن در مراسم ادای احترام به سربازان گمنام+فیلم

 جو بایدن ، رئیس جمهور ایالات متحده که به ماشین گاف کاخ سفید معروف است بار دیگر در وضعیت شرم آوری قرار گرفت و سوژه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شد.

به گزارش روسیا الیوم، بایدن در مراسم ادای احترام به سربازان گمنام که در گورستان ملی آرلینگتون برگزار شده بود، پس از قرار دادن تاج گل برای سربازان گمنام دچار آشفتگی شد و به جای بازگشت به جای خود، با سردرگمی به سمت سرباز گارد ملی رو می‌کند و از او می‌خواهد کمکش کند تا به جایش بازگردد.

سرباز گارد ملی نیز با اشاره بایدن را به جایی که باید بایستد هدایت می‌کند و در نهایت بایدن در کنار معاون خود کامالا هریس می‌ایستد.

این ویدئو پس از انتشار در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی باعث تمسخر و جنجال شد؛ یکی از فعالان رسانه در اظهارنظرش گفت: «خدا ما را حفظ کند. ما رئیس‌جمهوری داریم که نمی‌داند می‌آید یا می‌رود.»

از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن او بار‌ها حرکات عجیبی از خود نشان داده است. پس از گاف‌ها و اشتباهات کلامی و رفتاری جو بایدن که او را به عنوان «ماشین گاف» مشهور کرده، وضعیت سلامتی بایدن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و چالش‌ها و جنجال‌ها بر سر سلامتی این رئیس جمهور ۸۰ ساله افزایش یافته است.

 

حجم ویدیو: 1.41M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16