اسماعیل هنیه اسرائیل را با خاک یکسان کرد/حرف آخر را ما خواهیم زد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در غزه در این باره اظهار کرد: ملت ما و مقاومت ما در مقابل تروریست‌ ترین ارتش‌های جهان به نبرد عزت و سربلندی ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد:محاسبات دشمن به نتیجه نرسید و پیش بینی‌هایش درست از آب درنیامد. مقاومت فلسطین در غزه امروز یک نبرد شرافتمندانه را برای دفاع از فلسطین و مقدسات امت (اسلام) به راه انداخته است و اگر دشمن بخواهد جنگ طولانی باشد، حرف آخر را ما خواهیم زد. 

وی با اشاره به نشست اخیر سران اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی در ریاض عربستان نیز تاکید کرد:ما خواستار اجرای تصمیمات اجلاس سران کشورهای عربی، به ویژه باز کردن گذرگاه‌ها به روی مردم خود هستم. حضور مقاومت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر و تهدیدات آن به منافع قطعی عربی و اسلامی تبدیل شده است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه همچنین درباره نشست روز گذشته شورای امنیت نیز تصریح کرد:قطعنامه دیروز شورای امنیت باید شامل محکومیت جنایات جنگی و پاکسازی نژادی در غزه و کرانه باختری می‌شد.هنیه افزود:پس از ۴۱ روز تهاجم وحشیانه، ملت و مقاومت دلاور ما نقشه‌های دشمن برای آوارگی فلسطینی‌ها و آزاد کردن اسرا را خنثی کرده است.

اسماعیل هنیه

هنیه ادامه داد:ما به دشمن جنایتکار و حامیان او می‌گوییم که جنبش حماس ریشه در سرزمین خود دارد و دشمن و کسانی که حامی او هستند نمی‌توانند واقعیت غزه را تغییر دهند.

اسماعیل هنیه همچنین تاکید کرد: حماس برای نبردی طولانی مدت با اسرائیل آمادگی دارد و رژیم اشغالگر تنها با پرداخت بها و دادن تاوان به اسرای خود دست خواهد یافت.وی خاطرنشان کرد:جهان باید بشنود که حق تعیین سرنوشت غزه و تمام فلسطین، صرفا از آن ملت فلسطین با اراده آزاد آنها است.

اسماعیل هنیه در ادامه گفت:غزه درها را برای تحولات استراتژیک در منطقه باز کرد، تاریخ را نوشت و پایه‌های پروژه اسرائیل را ویران کرد.

وی همچنین ضمن تمجید از تظاهرات مردمی در کشورهای مختلف در حمایت از فلسطین و مقاومت آن، افزود:درود بر جبهه‌های مقاومت که در این نبرد و مسیر راهبردی تحت فشار قرار دادن دشمن سهیم هستند.