عملیات غافلگیرانه رزمندگان فلسطینی علیه ۶۰ نظامی صهیونیست

  گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: بامداد امروز رزمندگان فلسطینی موفق شدند محل تجمع ۶۰ نظامی صهیونیست را در شرق منطقه جحر الدیک رصد کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نیروهای فلسطینی ۳ بمب ضدنفر را به صورت دایره‌ای در محل استقرار نظامیان صهیونیست در منطقه مذکور کار گذاشتند.

در بیانیه گردان‌های قسام تصریح شده است: در ساعت ۴:۳۰ به وقت محلی بمب‌های کارگذاشته شده در میان نظامیان صهیونیست منفجر شدند و یکی از رزمندگان فلسطینی عناصر باقی مانده دشمن را به هلاکت رساند.

در این بیانیه آمده است: رزمندگان فلسطینی بعد از به هلاکت رساندن تعداد زیادی از عناصر دشمن به سلامت به مواضع خود بازگشتند.

عملیات غافلگیرانه رزمندگان فلسطینی علیه ۶۰ نظامی صهیونیست

روز گذشته نیز گردان‌های قسام اعلام کرد که یک یگان پیاده دشمن صهیونیستی را در داخل یک ساختمان در منطقه التوام واقع در شمال غرب غزه در کمین خود گرفتار کرده و در این کمین از بمب‌های ضد نفر و خمپاره‌های ضد زره و گلوله باران شدید استفاده کرده است. در این عملیات حداقل ۱۰ نظامی صهیونیست کشته شدند.

در شرق بیت حانون نیز مبارزان قسام، اتاق فرماندهی و عملیات دشمن صهیونیستی را با چهار خمپاره هدف قرار دادند. آنها همچنین تجمع اشغالگران صهیونیست در منطقه زکیم و کیسوفیم در شرق دیر بلح واقع در مرکز غزه را با خمپاره‌های کوتاه برد و ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار دادند.