حمله صهیونیست‌ها با بمب فسفری به جنوب لبنان

 رسانه‌های محلی بامداد سه‌شنبه از تبادل آتش بین رزمندگان حزب‌الله در جنوب لبنان و نظامیان رژیم موقت صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرنگار شبکه «المنار» از جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم موقت صهیونیستی به اطراف مناطق «رامیا و القوزح» و همچنین حوحه «جبل بلاط»، «عیتا الشعب» و «طیرحرفا» را هدف قرار داده است.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن در حمایت از نوار غزه، در ساعت ۲۲:۴۰ شامگاه دوشنبه دو خودروی نظامی صهیونیست‌ها را که قصد داشتند جنگل‌های مقابل پایگاه «رامیا» را آتش بزنند، هدف قرار داده است.

حمله صهیونیست‌ها با بمب فسفری به جنوب لبنان

 در این بیانیه تاکید شده که دو خودروی صهیونیست‌ها با موشک‌های هدایت‌شونده به‌صورت مستقیم هدف قرار گرفته که علاوه بر آتش گرفتن خودروها، نظامیان داخل آن نیز کشته یا زخمی شدند.

دقایقی بعد شبکه «المنار» گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر تعداد زیادی منور و گلوله توپخانه به سمت «تلة الحمامص» در جنوب منطقه «الخیام» شلیک کرده است.

همچنین گفته می‌شود جنگنده‌های صهیونیستی منطقه «جبل بلاط» را هدف حملات قرار دادند.

پیش از این نیز جنبش حزب الله لبنان با بیان اینکه حضور جهادی و مبارزه با دشمن صهیونیستی در جبهه جنوب، نشانگر همبستگی عملی و میدانی با مقاومت فلسطین است، گفته بود که تجاوز رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین را متوقف می‌کنیم.